به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

غیبت نکونام و گل‌محمدی در کنفرانس خبری

غیبت نکونام و گل‌محمدی در کنفرانس خبری

خوزستان اسپورت- کنفرانس خبری پیش بازی پرسپولیس با فولاد خوزستان در غیاب سرمربیان دو تیم برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نشست خبری قبل از مسابقه پرسپولیس با فولاد خوزستان در حالی برگزار شد که جواد نکونام در این نشست حضور پیدا نکرد و یحیی گل‌محمدی هم به دلیل محرومیت حق شرکت در کنفرانس را نداشت.

کریم باقری مربی پرسپولیس تنها مربی حاضر در نشست خبری بود و پیرامون بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی خیلی سختی داریم. تمرینات خوبی داشتیم و خودمان را برای این مسابقه سخت آماده کرده‌ایم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با حضور هواداران سه امتیاز را بگیریم. برد در این بازی برای ما ارزشمند است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

مربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که فصل گذشته در دیدار مقابل فولاد حاشیه‌هایی بین کادرفنی دو تیم رخ داد و آیا تدبیری برای این موضوع اندیشیده شده است، گفت: من نظر خودم را می‌گویم؛ اعضای کادرفنی فولاد از دوستان خوب ما هستند، از نکونام گرفته تا هاشمی‌نسب و بقیه دوستان. همه آنها فوتبالی و دوستان ما بودند و با هم بازی کردیم. خودتان می‌دانید همه تیم‌ها تحت فشار و همه دنبال نتیجه گرفتن هستند. این اتفاقات طبیعی است. اگر فوتبال روز دنیا را هم ببینید از این اتفاقات می‌افتد. بازی چلسی و تاتنهام را هم دیدید از این اتفاقات می‌افتد ولی در کشور ما این مسائل بیشتر است و کادرفنی تیم‌ها بیشتر با هم اختلاف پیدا می‌کنند. اینها طبیعی است؛ امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی را شاهد باشیم و تماشاگران لذت ببرند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را بگیریم.

«چند شاگرد فصل قبل شما مانند مهدی شیری، احسان پهلوان و سعید آقایی اکنون در تیم فولاد هستند و این اتفاق رقابت دو تیم را حساس‌تر نمی‌کند»؟ باقری در این باره گفت: شاگرد که نمی‌گویم؛ بیشتر دوستان و بازیکنان‌مان می‌گویم. مسلماً در همه باشگاه‌ها این اتفاقات می‌افتد و اول سال بازیکنانی تیم را ترک می‌کنند. چند بازیکن ما هم الان در تیم فولاد هستند. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. قطعاً مقابل ما با انگیزه بازی می‌کنند و می خواهند توانایی‌های خودشان را نشان دهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها