به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

سرمربی السد: فولاد رقیب سخت و باتجربه‌ای است

عموته: فولاد رقیب سخت و باتجربه ای است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: با تیم خوب و باتجربه ای به نام فولاد روبرو خواهیم شد و باید از تمام توان برای مقابله با این تیم استفاده کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین عموته در کنفرانس خبری قبل از بازی فولاد و السد اظهار کرد: دیداری سخت پیش رو داریم که سه امتیاز آن می تواند صعود تیم السد را به دور بعدی قطعی کند. برای اینکه کارمان به بازی آخر در ریاض کشیده نشوذد، باید تلاش کنیم تا سه امتیاز را از تیم فولاد بگیریم.

عموته ادامه داد: در صورت شکست خوردن فرصتی برای جبران باقی نمی ماند و به همین دلیل بازیکنان السد باید تمرکز زیادی روی بازی با فولاد داشته باشند و در جریان بازی مرتکب کمترین اشتباهات شوند.

سرمربی السد درباره غایبین تیمش در بازی فردا اظهار داشت: طلال البلوشی و جاسر یحیی به دلیل مصدومیت نمی توانند برای السد بازی کنند اما منتظر بازگشت ابراهیم ماجد و مهدی علی به خط دفاعی هستیم. ضمن اینکه نذیر بلحاج هم بهبود نسبی پیدا کرده و احتمالاً می توانیم از وجود این بازیکن استفاده کنیم.

حسین عموته در پایان گفت: بازیکنان السد تحت فشار مسابقات متوالی در لیگ داخلی و آسیایی قرار داشتند ولی سعی کردیم آن ها را آماده این بازی کنیم. تیم فولاد را هم ارزیابی کرده و از این تیم شناخت خوبی به دست آورده ایم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها