به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرعامل فولاد عضو کارگروه حق پخش شد

مدیرعامل فولاد عضو کارگروه حق پخش شد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به عنوان عضو کارگروه حق پخش تلویزیونی فوتبال انتخاب شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بر اساس احکام صادره آقایان مصطفی آجورلو، عباس الیاسی، رضا درویش، محمدرضا ساکت، حمیدرضا گرشاسبی، ایزد سیف‌الله پور و صادق درودگر به عنوان اعضای کارگروه حق پخش تلویزیونی فوتبال انتخاب و معرفی شدند.

در بخشی از این احکام آمده است: "امید است با اتکال به خداوند متعال و تشریک مساعی با اعضای کمیته نسبت به استیفای پراهمیت ترین موضوع فوتبال در شرایط امروز (حق پخش زنده تلویزیونی فوتبال) اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
1
6
حق پخش یکی ازدرامدهای اساسی ست که درهمه کشورهای صاحب فوتبال طبق یک جدول به همه باشگاهها پرداخت میشود... مضافا یکی از ماده های شاخص فیفاست... اما سالهاست این حق قانونی که مبلغ بسیار بالایی ست ازباشگاهها خصوصا ضعیف ترها دریغ میشود... داورزنی رییس فدراسیون والیبال همین دوهفته پیش افشا کرد سالهاست که درامدهای در فدراسیون جهانی بدست ما نرسیده.... زیرا توافقی شد که فدراسیون جهانی حق پخش صدا وسیما را از درامدهای ما که نزد خودشان است برداشت کنند وصدا وسیمای ایران همان مبلغ را درایران به ما بدهند... ظاهرا صداوسیما بخاطر تحریم ها برای پرداخت حق پخش به فدراسیون جهانی والیبال مشکل داشتند که با پادرمیانی فدراسیون والیبال حل شد... اما..اما..اما.. صدا وسیما آن پول را به فدراسیون والیبان ایران چندسال است نداده است... حال داورزنی نه میتواند این قضیه را با فدراسیون جهانی والیبال مطرح کند چون ابروی صداوسیما میرود و نه صداوسیما پول بدهی خودرا به فدراسیون ایران میدهد.... جالب است صدا وسیما تمامی مسابقات بین المللی را تا حالا البته به حساب فدراسیون ایران مجانی پخش کرده است!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها