به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

صحبت‌های کاپیتان تیم ملی جوانان بعد از قهرمانی

صحبت‌های کاپیتان تیم ملی جوانان بعد از قهرمانی

خوزستان اسپورت- محمد امین حزباوی کاپیتان اهوازی تیم ملی جوانان که عنوان برترین بازیکن تورنمنت کافا را به دست آورد، پس از کسب قهرمانی با سایت فدراسیون فوتبال گفت و گو کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدامین حزباوی کاپیتان تیم ملی جوانان ایران درخصوص قهرمانی این تیم در رقابت‌های کافا گفت: «به تمام مردم ایران این دستاورد را تبریک می‌گویم و خدا را شاکریم که توانستیم پرچم کشورمان را در این رقابت‌ها بالا ببریم. همانطور که می‌دانید، کمتر از یک‌ ماه و نیم از تشکیل تیم ملی جوانان می‌گذرد. کار آسانی نداشتیم ولی در این مدت تمرینات خوبی برگزار کردیم و توانستیم خودمان را در کافا محک بزنیم. این نکته مثبتی بود که قبل از رقابت‌های مقدماتی آسیا، این مسابقات برگزار شد تا بتوانیم یک رقابت جدی داشته باشیم و شکر خدا که قهرمان شدیم.»

مدافع تیم ملی جوانان با تمجید از کادرفنی گفت: «از زحمات کادرفنی و تمامی اعضای تیم تشکر می‌کنیم. مربیان تلاش زیادی برای موفقیت در این رقابت‌ها انجام دادند و قهرمانی مزد این زحمات بود. تیم به هماهنگی خوبی رسیده و امیدواریم در رقابت‌های پیش رو که مقدماتی قهرمانی ‌آسیاست و پس از آن خود رقابت‌های قهرمانی آسیا به موفقیت برسیم. ما در این بازی ها با تیم های بسیار خوب و با کیفیتی روبرو شدیم که توان و قدرت تیم ما را به خوبی نشان می داد.»

حزباوی درباره انتخاب خودش به عنوان برترین بازیکن رقابت‌های آسیا مرکزی هم گفت: «خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این رقابت‌ها عنوان بهترین بازیکن را به دست بیاورم. از تمامی بچه‌ها و اعضای کادرفنی منشکر هستم که به من کمک‌ کردند تا این عنوان را به دست بیاورم. انشااله با حفظ همین روند، ابتدا رقابت‌های مقدماتی آسیا را پشت سر بگذاریم و بعد از آن استارت بزنیم برای قهرمانی آسیا این تیم توانایی و شایستگی زیادی دارد و می تواند در مسابقات آسیایی برای کشور عزیزمان افتخار آفرین باشد.»

شایان ذکر است، محمدامین حزباوی عضو باشگاه فولاد خوزستان است و با آمار 3 گل زده و 2 پاس گل به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت بین‌المللی کافا برگزیده شد.

صحبت‌های کاپیتان تیم ملی جوانان بعد از قهرمانی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
5
تبریک به خوزستانیا بویژه همشهریهای عزیز اهوازیم...
امیدوارم مثل حزباویها تو فوتبالمون بیشتر ببینیم..
زنده باد
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
4
ماشالله حزباوی به امید موفقیت در لباس فولاد خوزستان
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
2
آفرین پسر فولادی .زود برگرد فولاد خیلی به شما نیاز دارد.
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
1
نکونام میدش استقلال تهران برا خوش خدمتی مثل حردانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها