به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلالی‌ها روی نوار بردن مسابقات تدارکاتی

استقلالی‌ها روی نوار برد مسابقات تدارکاتی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان در مسابقات تدارکاتی اخیرش عملکرد موفقی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان یکی از کم حاشیه‌ترین سال‌های دوران فعالیت خود را سپری می‌کند؛ روند یارگیری استقلالی‌ها بدون هیاهو سپری شده و اعضای این تیم با تلاش هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در فضایی آرام برای شرکت در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول آماده می‌شوند.

سید سیروس پورموسوی بعد از اینکه تیمش را در پست‌های موردنیاز تقویت کرد، مسابقات تدارکاتی با تیم‌های مدعی لیگ دسته اول را در برنامه آماده‌سازی پیش فصل آبی‌پوشان قرار داد که این بازی‌های تدارکاتی با نمایشی امیدوار کننده از سوی بازیکنان همراه بوده است.

دومین اردوی پیش فصل استقلالی‌ها در مجموعه ورزشی الیاف تهران برپا شده و آن‌ها در روزهای گذشته ضمن غلبه بر رقبای دسته اولی از نظر فنی هم بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشته‌اند تا با روحیه‌ای مطلوب مهیای شروع لیگ شوند. شاگردان پورموسوی چنانچه بتوانند روند فعلی مسابقات تدارکاتی را به مسابقات رسمی گسترش دهند در ردیف مدعیان لیگ دسته اول قرار می‌گیرند.

در عین حال، مربیان و بازیکنان تیم استقلال خوزستان از شرایط اردویی تهران ابراز رضایت کرده‌اند و بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان به نمایندگی از مدیریت باشگاه امکانات موردنیاز اعضای تیم را فراهم کرده است تا بدون دغدغه خاصی تمرینات‌ و مسابقات تدارکاتی‌شان را برگزار نمایند و آماده نواخته شدن زنگ آغاز لیگ یک باشند.

آبی‌های دیار کارون تقریبا دو هفته دیگر فرصت خواهند داشت تا زیر نظر کادر فنی به هماهنگی بالاتری بین بازیکنان جدید و قبلی دست یابند و از همان مسابقات ابتدایی لیگ دسته اول نام تیم‌شان را بین مدعیان قرار دهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
3
انشاله همین روند رو در بازیهای رسمی حفظ کنن و آخر فصل جشن صعود بگیریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
0
حـــیـــا کـــم ا لـــلـــه ، مـــبـــر و کـــیـــن .
ا نـــشـــا ء ا لـــلـــه گـــز یـــنـــه ا صـــلــی صـــعـــود بــه لــیــگ بـــرتـــر در فـــصـــل جـــدیـــد
محمداهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
1
کجاس اون اس خوزستانی که تمامی رقیبان اصفهانی تهرانی رو یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت جام قهرمانی رو به اهواز اورد واقعا کجاس اون ابهت تیم محبوبمون چکار کردن با اون تیم دوستداشتنی ایکاش اون تیم باقی میموند ولی قهرمان نمیشد که ای بلا رو به سرش نمیوردن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها