به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
قابل توجه جانشین استاندار و مدیرکل ورزش خوزستان

احتمال انصراف نماینده خوزستان از لیگ برتر

احتمال انصراف نماینده خوزستان از لیگ برتر

خوزستان اسپورت- نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان ایران به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان استانی در صدد انصراف از شرکت در این رقابت‌هاست.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم قدیمی و بازیکن‌ساز ولایت اهواز (اتحاد زرگان سابق) مزد سال‌ها تلاش را با صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان ایران گرفت تا به همراه فولاد خوزستان دو نماینده‌ی این استان در مسابقات مذکور باشند.

تیم ولایت اهواز برخلاف تیم جوانان فولاد خوزستان از حمایت مالی هیچ‌کدام از شرکت‌های خوزستانی برخوردار نیست و تنها با هزینه شخصی برادران عساکره اداره می‌شود. اما از آن‌جا که نرخ تورم در کشور به شدت بالا رفته، مربیان تیم ولایت بیش از این قادر به تأمین هزینه‌های سنگین تیمداری نیستند و ناچار شده‌اند تا به گزینه‌ای همچون واگذاری امتیاز تیم‌شان به مشتریان خارج استان فکر کنند.

این در حالیست که یک ماه پیش آقارضا فتوحی جانشین استاندار خوزستان در جلسه شورای ورزش استان رسما اعلام کرد: "مقرر شده است 25 شرکت وابسته به دولت در 25 رشته ورزشی که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مشخص شده است، تیم‌داری کنند."

اظهارات جانشین استاندار خوزستان این امیدواری را ایجاد کرده بود که تیم‌هایی مانند ولایت اهواز بتوانند از حمایت مالی یکی از 25 شرکت دولتی فعال در این استان بهره ببرند و تحت پوشش یکی از این شرکت‌ها قرار بگیرد اما با گذشت یک ماه از این صحبت‌ها هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده و اکنون خبر می‌رسد که ممکن است امتیاز تیم ولایت اهواز واگذار شود.

به جاست که جانشین استاندار خوزستان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان به تیم‌های سازنده‌ای نظیر ولایت اهواز که در مناطق محروم استان به رشد استعدادهای فوتبال خوزستان کمک می‌کنند توجه ویژه‌ای داشته باشند و حمایت لازم را از این گونه تیم‌ها داشته باشند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها