به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

شاه‌غریب: باید به انتخاب پرکاس احترام گذاشت

شاه‌غریب: باید به انتخاب پرکاس احترام گذاشت

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال خوزستان می‌گوید باید به انتخاب مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان بابت انتخاب پرکاس به عنوان سرمربی این تیم، احترام گذاشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالرضا شاه‌غریب در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی از وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان پیش از حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور، اظهار کرد: به نظرم امسال صنعت نفت کار خود را خوب شروع کرده است و دو اردوی خوب در بروجن و تهران برگزار کرد. این تیم تقریبا اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده و تنها پنج، شش بازیکن جدید جذب کرده است، ضمن این‌که به دنبال تقویت تیم در خط حمله و هافبک با جذب بازیکنان خارجی از جمله تاجیکستانی است.

وی ادامه داد: آن‌چه اهمیت دارد حفظ اسکلت اصلی تیم صنعت نفت آبادان است اما با این وجود فکر می‌کنم هدف و برنامه‌ریزی صنعت نفت کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ برتر نیست. همچنین پرکاس سرمربی این تیم، مربی است که تجربه کار در لیگ برتر را ندارد و بیشتر در تیم‌های پایه کار کرده و به عنوان یک آنالیزور فعالیت داشته است ولی باید به انتخاب مدیران نفت بابت انتخاب آقای پرکاس احترام بگذاریم.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: صنعت نفت باید برخلاف سال گذشته روی جام حذفی تمرکز کند و امیدوارم از طریق این راه میانبر بتواند به سهمیه آسیایی برسد. امیدوارم مسئولان باشگاه به این راه میانبر توجه کنند و از این فرصت بهره لازم را ببرند.

وی تأکید کرد: به هر حال اعتقاد من این است تیمی که برای فصل بیست و دوم لیگ برتر بسته شده است، برای کورس قهرمانی نیست اما املای نانوشته غلط ندارد و اگر تیم خوب کار کند و مسئولان حمایت خوبی داشته باشند برای نفت می‌تواند شرایط بهتری رقم بخورد.

شاه‌غریب خاطرنشان کرد: اگر یک برنامه‌ریزی روی بحث آکادمی باشگاه نیز صورت بگیرد و به بازیکنان آکادمی فرصت داده شود، باشگاه می‌تواند از این فرصت خوب با یک برنامه‌ریزی مدون و مسئولانه بهره‌مند شود تا بازیکنان آکادمی به راحتی جذب تیم‌های دیگر نشوند و نفت آبادان از هدف اصلی‌اش دور نشود.

وی در پایان بیان کرد: امسال لیگ عجیب و غریبی داریم زیرا چند تیم با هزینه‌های آن چنانی بسته شده‌اند و چند تیم هم نه. ضمن این‌که مربیان خارجی خیلی مطرحی در لیگ امسال داریم و خود گل‌محمدی را هم داریم که سال ها نتیجه خوبی با پرسپولیس گرفته است. به هر حال باشگاه ها هر چه هزینه کنند همان قدر برداشت می کنند اما متأسفانه تیم‌های نفتی شرایطی دارند که نشان می‌دهد کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
3
2
با نظر اقای شاه غریب موافقم که رضا پرکاس تجربه سرمربیگری در لیگ برتر نداره و بیشتر در تیم‌های پایه و آنالیزور بوده . بنظرم باید پرکاس بعنوان دستیار فعالیت میکرد و باشگاه صنعت یه سرمربی خوب برزیلی میاورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
1
3
خود اقای شاه غریب بصورت تلویحی از انتخاب پرکاس انتقاد کرده با توجه به اینکه میگه ایشون تا الان انالیزور بوده حالا به عنوان مربی انتخاب شده هر هوادار تیم صنعت دوست داره حمایت کنه از تیمش ولی اینقدر کارنامه کادر فنی صنعت ضعیفه که جایی برای توجیه وجود نداره متاسفانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
4
2
ضمن احترام حرفاش بوی تمسخرمیده که میگن بنظرم تیم روبراسهمیه آسیایی نبستن..نه اقای شاه قریب براسهمیه بستن شک نکن.. درآخربعضی دوستان اگرسکوت کنن سنگین ترهستن تااین حرفهای واقعامضحک..
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
2
واقعا صحبتهاش تعجب آوره
بازیکن خارجی از تاجیکستان؟؟؟ مگه مجبوریم که بازیکن خارجی بیاریم ؟ کی گفته قراره از تاجیکستان بازیکن بیاد مگه تو ایران قحطی بازیکن اومده.
اصول گرفتن بازیکن خارجی اینه که باید ۲ سر و گردن بالاتر از ایرانی باشه نه اینکه بریم بازیکن مزخرف خارجی بگیریم و بدهی بالا بیاریم.
چه فکری کرده که میگه صنعت امسال برا گرفتن سهمیه میخاد بازی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
1
تیمی که ورزشگاه ندارد سهمیه آسیایی به چه کارش میاید؟ بازیکن تاجیکستانی؟؟؟؟
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
1
1
خود ایشان هم نمیدونه چی داره میگه اول حرفاش میگه حمایت کنید بعدش حرفش عوض میکنه میگه اصلا سرمربی نبوده هنوزم دیر نشده هرمربی ایرانی هم بیاد بهتره حد اقل در ایران بوده وبا جو آبادان آشنا واقعا اگر مدیرا میخوان کاری انجام بدن الان وقتشه چند وقت دیگه فقط آه وافسوس برای هوادارای صنعت میمونه
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
4
باسلام در طول این چند فصل ب جز سرجیو که سرمربی جنتلمنی بود بقیه اقایون که امدن ابادان با احترام به همشون که همگی با مشکلات فراوان ابادان نتایج نسبتا خوبی گرفتن کارنامه درخشانی ازقبل نداشتن سرمربی ۲۰ درصده داستانه بقیه عوامل هم متاسفانه در ابادان و صنعت نفت سرجای خودش نیست سرمربی که دستش از بازیکن خالی باشه چه انتظاری میشه داشت اقای پرکاس هم نیاز ب زمان داره الان بعنوان نفر اول تیم تصمیم گیرنده هست میخاد خودشو دانش این همه سال و مدرک و نشون بده باید حمایت بشه احساس میکنم هنوز لیگ شروع نشده خیلی دارن شیطنت میکنن تیم رو دچار حاشیه و استرس و چند دستگی میکنن همه باید باهم بخاطره نام وشهرت ابادان بزرگ بجنگن چه اونایی که در ابادان هستن چه اونایی که خارج از ابادان هستن همه دلشون با این شهرو این تیمه بازی ها نزدیکه خواهش میکنم به تیم و بچها روحیه بدین فرصت بدین بچهارو مثل بقیه ادوار گذشته تشویق کنید همه پیشکسوتان بیان به تیم و بچها نزدیک بشن به بچها روحیه بدن وتو فوتبال ایران لیگ برترو لیگ دو بهم نزدیکه کمی تجربه هست که نتایج رو تعقییر میده بچهای صنعت نفت چیزی ازنظر فنی کمتراز بقیه تیم ندارن فقط خود باوری و تلاش تلاش تلاش علی یارتون ابادان برزیلته
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
3
گرفتن سهمیه آسیا از طریق جام حذفی هر چند کوتاه ترین راه ولی سخت ترین راه است چون هر بازی حکم فینال را دارد و حتی تیم های لیگ یک هم می توانند تیم های لیگ برتری را حذف کنند همیشه هم‌ اینطور نیست که هر تیمی هر چقدر هزینه کند همانقدر برداشت خواهد کرد ، استیل آذین یادتون میاد چه هزینه هنگفتی کرد ولی الان کجاست ضمن اینکه بازیکنان ایرانی لیگ برتر کمابیش در یک سطح هستند ولی سطح دانش و تجربه مربیان بعلاوه دو سه بازیکن گلزن خارجی می توانند نتایج را تغییر دهند بنابر این بی خیال لیگ برتر نشید و سعی کنید بهترین نتایج را بگیرید چیزی که هواداران خوزستانی را از نفت آبادان خوشحال و راضی می کند بومی بودن این تیم است و ما به توان بازیکنان خوزستانی اعتقاد داریم و نه به هزینه کردن تیم ها ، اینکه تیم های نفتی مظلوم واقع شدند و وزارت نفت آنها را رها کرد شکی نیست و هزینه های تیم های نفتی از حاصل درآمد نفت را بناحق صرف سرخابی ها می کنند و قانونی را در مجلس و با حضور نمایندگان خوزستانی تصویب کردند که نباید صورت می گرفت و باید اون قانون حذف شود تا تیم های نفتی نیز از نظر مالی و روحی و روانی به آرامش نسبی برسند تا نتایج بهتری بگیرند .
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
3
باسلام.به هواداران خونگرم صنعت.بنده باگفته های علی آقا موافق هستم. تازه اول کارسرمربی آقای پرکاس هست. یک مقدارصبور وباحوصله باشیم.باشروع کاروچندبازی رسمی که تیم درلیگ برتر انجام دهد همه چیز مشخص میشود. پس دوستان برای حفظ نتایج خوب ازتیم وکادرفنی باشگاه حمایت همه جانبه دربرگیریم. وتیم راموردتشویق قراردهیم.به امید روزهای بهتربرای تیم محبوب ویکدست صنعت نفت آبادان.آبادان شهراولینها.❤❤❤❤❤
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
2
این مدیرانی که باید به انتخابشان احترام گذاشت کجای فوتبال اند اصلان چقدر فوتبالی هستند تصور من اینه که آقای شاه غریب با آگاهی هواداران و تمام مجموعه صنعت را به سخره گرفته جان مادرت از کسب سهمیه نگو واقعان چگونه به این نتیجه رسیدی که این تیم توان اخذ قهرمانی حذفی را دارد متاسفم که این آقا بعنوان کارشناس نظر میده
ناصر علیمرادیان
|
Canada
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
0
دوستان شما چتون شده؟ خب هر مربی بالاخره از جایی باید شروع کنه.دیدید که جلوی فولاد چند ده میلیاردی نتیجه گرفت.خب حالا بگید بازی را بسته بود .باشه اینم ی هنره.بازی جلو ی فولاد اونم در اهواز وحشتناک هست.لطفا صبور باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها