به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

طالقانی: خسارت ویلموتس را از ترامپ می‌گیریم!

طالقانی: خسارت ویلموتس را از ترامپ می‌گیریم!

خوزستان اسپورت- رئیس سابق هیئت فوتبال خوزستان گفت: بابت تصمیمات غیر خردمندانه دولت آمریکا از آنها شکایت کرده‌ایم تا چندین برابر پول مربوط به قرارداد مارک ویلموتس را به عنوان خسارت از آنها دریافت کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری مهر، چندی پیش بود که دادگاه عالی ورزش فدراسیون فوتبال ایران را محکوم به پرداخت 3 میلیون و 325 هزار یورو به مارک ویلموتس مربی بلژیکی و سابق تیم ملی کشورمان کرد.

مهدی تاج رئیس سابق و دیگر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که این پرونده در زمان مدیریت آنها بر فوتبال ایران تحمیل شده بود، اعلام کردند به دلیل تحریم تشدیدها در دولت دونالد ترامپ در آمریکا، امکان پرداخت قرارداد ویلموتس را از «محل مطالبات ایران» در فیفا نداشتند.

بر اساس این ادعا که ابهاماتی هم در آن وجود دارد، ایران به خاطر تعویق در پرداخت قرارداد ویلموتس باعث شکایت این مربی به فیفا و در نهایت محکوم کردن فدراسیون شد.

بعد از اعلام رای ویلموتس، هرچند مهدی تاج دوباره توضیحاتی در خصوص این پرونده ارائه کرد، اما به دلیل افزایش فشارهای همه جانبه روی فدراسیون سابق، اعضای هیات رئیسه اقدام عجیبی را انجام دادند و از دونالد ترامپ و دولت آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.

عبدالکاظم طالقانی یکی از اعضای سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با تایید شکایت از ترامپ در دادگستری تهران، به خبرنگار مهر، گفت: دقیقاً همین کار را کرده‌ایم و تا انتها هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: دادگاه عالی ورزش صراحتاً در جزئیات رأی خود اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال ایران هیچ تقصیری در این پرونده و پرداخت دیرهنگام پول ویلموتس ندارد. ما برای خسارات مادی و معنوی که به جمهوری اسلامی وارد شده است از ترامپ شکایت کرده‌ایم.

طالقانی افزود: بابت تصمیمات غیر خردمندانه دولت آمریکا از آنها شکایت کرده‌ایم تا چندین برابر پول مربوط به قرارداد مارک ویلموتس را به عنوان خسارت از آنها دریافت کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
6
آقای طالقانی به خرد مردم احترام بگذارید. مربی ۵۰۰ هزار یورویی رو با قرارداد بالای دو میلیون به فوتبال ایران تحمیل کردید. شما که از تحریم‌ها با خبر بودید، چرا چنین کرید؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
2
فدراسیون فوتبال در زمان تحریم ها بخوبی می دانست که انتقال پول ناممکن است و اگر پرداخت نکنند در صورت شکایت ویلموتس از طرف فیفا جریمه سنگین خواهند شد ولی با اینحال اینکار را کردند چرا ؟ در ضمن شما اگر می توانید تریلیاردها دلار پول های بلوکه شده ایران را با شکایت از کارتر و دمکرات های آمریکا آزاد کنید ضمن اینکه تاج و اونهایی که قرارداد را با ویلموتس بستند و در این قرارداد منافع داشتن باید جریمه سنگین‌ دلاری شوند واقعا به شعور مردم احترام بگذارید و از همه مهمتر از مدیران بی تدبیر به دادگستری ایران شکایت کنید .
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
3
جناب ژنرال طالقانی اقای اسکوچیچتون صنعت نفت ابادان رو پیچوند البته این بازی هارو شما وامثال شما یادش دادین هیچ کار مثبتی برای حق وحقوق باشگاه و هوادارن صنعت نفت ابادان نکردید الان حتما از ترامپ واوباما و جرج بوش پدرو پسر انتقام بگیرید
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
3
شب بخیر بچه ها.. دیگه بخوابید
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
2
اینا حرف مفته. همان زمان مارک ویلتموس خارجی های زیادی تو ایران کار کردن چطور پول اونها داده شد، اگه قرار به پرداخت بود حتما راهی براش میتونستین پیدا کنین .
این حرفا فرافکنی هست برا اینکه پشت ضرر هنگفتی که زدن قایم بشن. پول کیروش چطوری پرداخت شد؟ زمان کیروش هم تحریم بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
1
اقای طالقانی اگرامثال شما ترامپ رو محکوم کنن زنده زنده توقبر میخوابید و خودش روخاک میکرد. این حرفا رو امثال تو میپذیرن نه هرکس.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها