به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۳۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۹ نظر

انتقاد شدید نماینده اهواز از وزیر ورزش

انتقاد شدید نماینده اهواز از وزیر ورزش

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش بابت عدم تحقق وعده هایش درخصوص ورزش خوزستان انتقاد کرد.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا، درباره انتقادش به وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به ورزش استان خوزستان، اظهارکرد: هر وزیر ورزشی که به روی کار می آید از حیف و میل چند میلیون یورو و چند میلیارد یورویی در باشگاه های حرفه ای حرف می زند اما بعد هیچ اتفاقی رخ نمی دهد اما اگر یک نفر که در پروژه های استانی و شهرستانی خطا کرده است را به دستگاه قضایی معرفی می کردند بخشی از مشکلات حل می شد.

وی بیان کرد: سوال من در این کمیسیون این بود که چرا برخی استان ها، استان تر و پروژه های آن ها بیشتر است؟ چرا یک استان مثل خوزستان با ۵ میلیون نفر جمعیت با موضوعات زیر ساختی  باید مشکل داشته باشد. من در یک سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان برای ورزش استان خوزستان اعتبار جذب کردم، آن وقت وقتی برای کمک به تیم ولایت اهواز به وزیر ورزش نامه می زنیم، می گوید ۲۰۰ میلیون تومان به شما می دهیم و این یعنی چی؟

نماینده اهواز عنوان کرد: حتی مقرر شده بود که یک زمین چمن به اسم خانم هاشمیه متقیان ورزشکار پارالمپیکی در شهرش ملاشیه احداث شود اما الان کار احداث آن در حالی که ۹ ماه از وعده داده شده می گذرد، در چه مرحله ای قرار دارد؟ حتی وزیر به وعده خود در خصوص بازسازی پیست دوچرخه سواری اهواز هنوز عمل نکرده است.

وی همچنین گفت: در سفری که وزریر ورزش به خوزستان داشت، عنوان کردم که ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت سالن ۴۵۰۰ نفری در مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اختصاص می دهم و مقرر شد آقای سجادی هم ۲۰ میلیارد تومان کمک کند اما اتفاقی نیفتاد. حتی برای ۶۰ میلیارد تومانی که ما برای پروژه های استان در نظر گرفتیم وزیر ورزش باید معادل آن پول اختصاص می داد که نه تنها این کار را انجام نداد، بلکه پول خود ما را هم جذب نکرد.

یوسفی خطاب به سجادی، بیان کرد: آقای وزیر ورزش زمین های خاکی اهواز باید حفظ شوند و اگر متصرفان آن ها را گرفتتد چه باید کرد. متولی این کار وزارت ورزش است و باید فکری بیاندیشید. حق استان ورزش خوزستان بیش از این است.

وی در ادامه، گفت: من در جلسه ای که تشکیل شد حتی درخصوص تیم های مردمی ولایت اهواز و استقلال ملاثانی و رسیدگی به ورزشگاه شیبان نیز صحبت و عنوان کردم که این تیم ها و ورزشگاه نیاز به کمک دارند.

نماینده اهواز همچنین با انتقاد دوباره به وزیر ورزش، عنوان کرد:  آقای سجادی در اولین سفری که نوروز ۱۴۰۱ به همراه معاونت فرهنگی خود به اهواز داشت که البته متوجه هدفش از این سفر نشدیم، آن روز به سختی و با اجبار او را به مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز بردم و جای سوال است که چرا وی هنوز سفری برای رسیدگی به مشکلات ورزش اهواز به این شهر که یک میلیون و هشتصد هزار نفر جمعیت دارد، نداشته است، در حالی که به خیلی از استان ها سفر داشته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
3
خوزستان اینهمه نماینده درمجلس داره ولی باهم اتحاد ندارن برا پیشرفت استان دوتیم ریشه دار و پرهوادار در دوشهر محروم ابادان ومسجد سلیمان اگه حمایت بشن اگه بودجه خوب بدن میتونن تموم بچهای با استعداد خوزستانی رو پرورش بدن وستاره های زیادی به فوتبال ایران معرفی کنه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
4
چه عجب این اقای نماینده بالاخره آفتابی شد. نگران سلامتی ایشون بودیم. نکنه انتخابات دوره بعدی مجلس نزدیکه که اقای یوسفی یهویی افتابی شدن دنبال شوی تبلیغاتی و جلب توجه هستن؟؟؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
1
این حرف ها را که در مجلس نزده با خبر گزاری ایسنا درد دل کرده است بازهم حوبه
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
1
فقط یه چیزی گفته که دیده بشه یکی نیست بهش بگه خودت چکار کردی؟ چه حرکت مثبتی زدی؟ حرف باده هواست.
ناشناس
|
Turkey
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
3
آقای نماینده زورت به وزیر نمی رسه این درد دل ها هم برای ورزش استان نون و آب نمیشه ضمنن وزیر ورزش به قول خودتان اومد بود استان به وعده هاش عمل نکرد پس اومدن دوباره او به چه دردی می خوره ؟ جز اینکه میاد جلوش چلوکباب بزارید و بی مورد احترامش کنید و دوباره وعده های تو خالی بده و برگرده تهران و هیچ کاری هم انجام نده ، مردم خوزستان چهار دهه میشه وعده های دروغ زیاد شنیده اند ، خوب حالا بگو راه حل شما چیست ؟ و چه باید کرد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
1
1
تیم های نفتی استان چی میشه
مشکل آنها را کی باید حل کند
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
1
3
شما اگر میتونید تو مجلس قانونی تصویب کنید که به دو تیم نفتی آبادان و مسجد سلیمان وزارت نفت بودجه ثابت هر ساله اختصاص بده وظیفه خودت رو انجام دادی
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
3
آفای یوسفی: خودت هم می دانی داری فیلم بازی می کنی برادر! و گرنه شمار نمایندگان خوزستان و موقعیت بی مانند استان چنان است که وزیر ورزش که هیچ, هر رئیس جهموری را هم می توانند با ابزارهای قانونی وادار به پاسخگویی جهت حل مشکلات استان مظلوم کنند. نمی خواهید نمی خواهید. مشکل فقط این است.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
1
هیچ حرفی ازتیمهای نفتی استان نزد..که بودجه این تیمها رانمایندگان مجلس مسدود کردند... با ابداع قانونی علیه تیمهای نفتی خوزستان...اقای یوسفی نمایندگان استانهای بقول خودشان والا...بارها مبادرت به اصلاحیه قوانینی کردند که بقول خودشان به ضررشان بوده... خب یکبارهم... فقط یکبار ... شمانمایندگان استان هم این قانون را که علیه تیمهای نفتی ست اصلاحیه میزدین... نه برادر عزیز به شعور مردم توهین نکنید...مضافا دنبال رای نگردین...منظورم فقط شخص شما نیست...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها