به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

پنجره‌ای که هنوز با کرار جاسم بسته است!

پنجره‌ای که هنوز با کرار جاسم بسته است!

خوزستان اسپورت- باشگاه نفت مسجدسلیمان مجددا با چالش مواجه شده است و به واسطه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی توسط کرار جاسم همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حدود سه هفته است که از شکایت کرار جاسم هافبک عراقی سابق نفت مسجدسلیمان بابت طلب خود از این باشگاه به فیفا می‌گذرد و باشگاه نفت حق ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را ندارد، موضوعی که در روزهای اخیر چالش جدی برای این باشگاه ایجاد کرده است.

در حال حاضر نیز با توجه به این‌که منابع مالی و بودجه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر مشخص نیست، این باشگاه نتوانسته با کرار جاسم برای جلب رضایت وی مذاکرات ثمربخشی داشته باشد تا جایی که در آستانه آغاز لیگ برتر همان روزهای سخت فصول گذشته از نداشتن پول تا امکانات و حالا نیز محروم بودن از ثبت قرارداد بازیکنان جدید، در حال تکرار است.

این اتفاق در حالی برای سرزمین طلای سیاه در حال رقم خوردن است که مسئولان وزارت نفت به عنوان متولی این باشگاه باید زودتر از این‌ها فکری به حال این موضوع می‌کردند، هرچند اکنون هم دیر نیست و باید با تعیین تکلیف وضعیت کرار جاسم از رخ داد یک فاجعه در این باشگاه جلوگیری شود تا آرزوی مردم مسجدسلیمان آن هم وقتی امسال تیم‌شان زود بسته شد، به فنا نرود.

به نظر می‌رسد مسئولان ورزش خوزستان و وزارت نفت باید با همدلی هرچه سریع‌تر مشکل تیم نفت را حل کنند تا این تیم با آرامش وارد لیگ برتر شود و همچون لشکر شکست خورده کار خود را آغاز نکند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
2
کرار جاسم غیر از دردسر هیچ سودی برای تیمهای خوزستانی نداشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
0
عجب مدیریتی! به جای اینکه بدهی پرداخت کنه رفته قرارداد بازیکن و مربی بسته. بعد هم میخاد هوادار را جلوی وزارت نفت بزاره.
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
نفت همینه کم داشت این بازیکن همیشه دردسرساز برای تیم‌های ایرانی سنشم که بابا بزرگه هنوز بازی میکنه نفت بدبخت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها