به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

پایان جشنواره المپیاد استعدادهای برتر والیبال استان

پایان جشنواره المپیاد استعدادهای برتر والیبال خوزستان

خوزستان اسپورت- جشنواره المپیاد استعدادهای برتر والیبال خوزستان برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سید محسن عبدالهی موسوی عضو هیأت رئیسه هیات والیبال استان و مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره در رده سنی زیر 14 سال در بخش پسران و با هدف انتخاب بازیکنان مستعد و با شرایط قدی مناسب جهت حضور تیم استان برای حضور پر قدرت در مسابقات کشوری، برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات هفتم مرداد ماه با حضور 70 بازیکن نونهال در قالب 10 تیم از شهرستان‌های اهواز، دزفول، ماهشهر، شوشتر، اندیمشک و شوش در سالن شهید هاشمی اهواز برگزار شد، ادامه داد: در پایان نیز تیم‌های آتیه سازان دزفول، شکاری ماهشهر و منتخب شوشتر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

مسئول برگزاری مسابقات المپیاد والیبال خوزستان عنوان کرد: این جشنواره در بخش دختران نیز تیر ماه با حضور 50 بازیکن مستعد در اهواز برگزار شد.

وی در پایان بیان کرد:‌ المپیاد استعدادهای برتر والیبال کشور از تاریخ 28 مرداد تا 3 شهریورماه در دو بخش پسران و دختران به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
1
درچندین سال گذشته هیچ خبری از والیبال خوزستان نبود... فقط هر چندسال یکبار میگفتن بازهم اقای شاهرخی بعنوان رییس انتخاب شد... خروجی اما صفر...حالا نمیدانم چه شده... ظاهرا میخواهند از زیر14سال شروع کنند... کاش خوزستان اسپرت محترم مصاحبه ای را ترتیب میداد تا اقایان جواب دهند چرا..چرا...هیچ..هیچ... هیچ عملکردی نداشته اند... و اگر غیراز این است گزارش دهند ِکجا عمل کرده و خروجی اش چه بوده است...
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
چرا خوزستان در هیچ رده ای هیچ تیمی در والیبال سطح یک کشور ندارد؟ چرا؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها