به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

ماجرای ورود و خروج اسماعیلی از لیست فولاد

ماجرای ورود و خروج اسماعیلی از لیست فولاد

خوزستان اسپورت- نام فرشید اسماعیلی هنوز نه وارد لیست تیم فولاد خوزستان شده، نه از لیست این تیم خارج شده است!

به گزارش خوزستان اسپورت، فرشید اسماعیلی بازیکن فصل گذشته العربی قطر که چند روز پیش با امضای قراردادی به فولاد خوزستان پیوسته بود، در جریان اردوی آماده‌سازی فولادی‌ها در کشور ترکیه دچار مصدومیت از ناحیه‌ی زانو شده است.

به دنبال مصدومیت فرشید اسماعیلی صبح امروز اخباری در خصوص قطعی بوده پاره‌گی رباط صلیبی این بازیکن و خروج نام وی از لیست تیم فولاد خوزستان در رسانه‌های مختلف منتشر شد.

اما پزشک باشگاه فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس گفته است: «نام فرشید اسماعیلی را هنوز نه وارد لیست کرده‌ایم و نه از لیست خارج کرده‌ایم! ما تازه دیروز از ترکیه برگشتیم. امروز قرار بود عکسبرداری MRI و کارهای کلینیکی او انجام شود. به محض آماده شدن عکس MRI، توسط فوق تخصص زانو ویزیت می‌شود. وقتی تشخیص قطعی را به ما گفتند ما هم اطلاع رسانی می‌کنیم.»

دکتر اکبر مرادی که باسابقه‌ترین پزشک شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران است، در مصاحبه امروز با اظهارات کاملا حرفه‌ای 2 نکته مهم را به مخاطبین منتقل می‌کند. اول اینکه باید تا آماده شدن پاسخ عکسبرداری و معاینه بالینی فرشید اسماعیلی توسط پزشک فوق تخصص زانو منتظر ماند و پس از آن با قطعیت در خصوص میزان مصدومیت بازیکن مذکور اطلاع رسانی کرد. دوم اینکه نام فرشید اسماعیلی هنوز وارد لیست فولاد خوزستان نشده است که بخواهد از لیست خارج شود!

شایان ذکر است، کمیته مسابقات هرساله قبل از شروع بازی‌های لیگ زمان مشخصی را برای تیم‌ها تعیین می‌کند تا لیست نهایی بازیکنان و مربیان خود را ارائه دهند. برای لیگ امسال هنوز این مهلت فرا نرسیده، بنابراین تیم فولاد خوزستان مانند بقیه تیم‌های لیگ برتری برای ارائه لیست نهایی فرصت خواهد داشت.

در همین رابطه، تمام تیم‌های لیگ برتری فعلا مجاز هستند که شرایط هرکدام از نفرات جدید تیم‌شان را مورد ارزیابی قرار دهند، سپس لیست نهایی بازیکنان مورد نظرشان را به کمیته مسابقات ارائه نمایند.

بدین ترتیب، چنانچه مصدومیت فرشید اسماعیلی باعث دوری چند ماهه وی از مسابقات رسمی شود، باشگاه فولاد خوزستان نام این بازیکن را وارد لیست نهایی نخواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
7
ارزوی بهبودی واسه فرشید اسماعیلی با تشکر از زحمات دکتر مرادی
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
1
6
با سلام انشالله که مصدومیت جدی نباشه .
فولاد توی خط هافبک بازیکن خیلی زیاد داره فقط نیاز به نوک حمله داریم اگر میشه یک مهاجم خارجی بیارید و یکی از خارجیهایی که هستن رو خط بزنید مثلا پاتوسی که رفتار غیر حرفه ای داره و این یکماه گذشته توی تمرینات نبوده باید خط بخوره.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها