به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

گرشاسبی: آیاندا پاتوسی برای تمرین تنبلی می‌کند

گرشاسبی: آیاندا پاتوسی برای تمرین تنبلی می‌کند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این تیم ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا مانعی برای امضای قرارداد با وریا غفوری وجود دارد، اظهار داشت: سرمربی‌ لیست می‌دهد و طبق لیست با بازیکنان مدنظر ایشان رایزنی می‌کنیم. در این بین ممکن است با یک بازیکن زودتر به نتیجه برسیم و با یک بازیکن مقداری دیر‌تر.

وی درباره وضعیت جذب آرش رضاوند هم گفت: یک درخواست مکتوب از باشگاه استقلال داشتیم که هنوز پاسخی به ما داده نشده است. فعلاً منتظر پاسخ هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به اینکه گفته می‌شود، فرشید اسماعیلی بعد از پیوستن به فولاد مصدوم شده است، یادآور شد: هنوز گزارشی دال بر این موضوع دریافت نکرده‌ایم. تیم ما تازه از اردو آمده است و هنوز بچه‌ها را ندیده‌ایم. فردا که اردو آغاز شود این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

گرشاسبی در مورد اینکه آیا فعالیت نقل‌وانتقالاتی فولاد ادامه خواهد داشت یا خیر، گفت: تا دقیقه 90 تلاش می‌کنیم خواسته‌‌های کادر فنی را عملی کنیم.

وی راجع به وضعیت آیاندا پاتوسی و موسی کولیبالی و دلخوری نکونام از آنها، اشاره کرد: پاتوسی قرارداد دارد، ولی تنبلی می‌کند و با تأخیر در اردو حاضر می‌شود. قطعاً برای او جرایمی اعمال خواهد شد. تأخیر او و موسی کولیبالی که در اولین اردوی آماده‌سازی حضور پیدا نکردند باعث دلخوری سرمربی و کادر فنی شده است. قطعاً فرقی بین بازیکن پرکار و کم‌کار وجود خواهد داشت.

مدیرعامل فولاد درباره اینکه آیا قرارداد اشکان دژاگه ارزی بسته شده است، اظهار داشت: چون پاسپورت این بازیکن ایرانی نیست، براساس پاسپورتش با او قرارداد ارزی بسته شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
3
لطفاً لطفاً لطفاً یک مهاجم خارجی گلزن جذب کنید نیاز مبرم تیم هست
تیم فولاد چندین سال هست که فقر گلزنی داره خواهشاً با چشم پوشی از این ضعف عیان تیم تمام هزینه هایی که امسال برای فولاد شده رو هدر ندین.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
1
4
آقای گرشاسبی، شما به شعور هواداران توهین می‌کنید!
طبق قرارداد ۱۹۲۱ بین آلمان و ایران، هیچ ایرانی نمیتواند ملیت ایرانی خود را لغو کند ولی طبق قوانین آلمان می‌تواند ملیت آلمانی را مضاعف بگیرد. اگر دژآگاه فقط ملیت آلمانی را میداشت نمیتوانست برای تیم ملی ایران بازی کند، و اگر قراردادش با ملیت آلمان اش باشد، سهمیه بازیکن خارجی بحساب می آمد.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
3
6
در پست غفوری حداقل دو بازیکن خوب داریم و قطعا بازی زیادی
به ایشان نمی رسد با توجه به رقم بالای درخواستی ،سن بالا و شرکت نکردن در بدنسازی و تمرینات پیش فصل ،جذب غفوری کار بیهوده و دور ریختن منابع مالی است .
مهاجم تمام کننده نداریم و اولویت فولاد در درجه اول باید حذب مهاجم خارجی با کیفیت باشد.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
2
صنعت نفت زمانی که اسکوچیچ رو استخدام کرد باهاش قرارداد ریالی بست( به گفته مدیرعامل وقت ، البته درست یا غلط برعهده خودش) ، وقتی با اسکوچیچ میشد قرارداد ریالی بست پس به نظر میرسه ربطی به پاسپورت نداره البته فقط چون برام علامت سوال بود گفتم وگرنه دژاگه بازیکن خوبی هست و قطعا مهره موثری خواهد بود. موفق باشید
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
0
0
پاتوسی کلا همیشه اضافه وزن داره اخراجش کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها