به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

استارت آبی‌های پرشور جنوب در اردوی کردان

استارت آبی‌های پرشور جنوب در اردوی کردان

خوزستان اسپورت- اولین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از عصر پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بعد از اینکه تلاش مدیران باشگاه استقلال ملاثانی برای حفظ ابراهیم اشکش سرمربی موفق فصل گذشته لیگ دسته اول به ثمر نشست، اولین اردوی آماده‌سازی این تیم از عصر پنجشنبه در کردان کرج استارت خورد.

همزمان با شروع تمرینات استقلال ملاثانی، مسئولان این باشگاه وارد مرحله نقل و انتقالات شده و با نظر سرمربی تیم‌شان ضمن تمدید قراردادهای تعدادی از بازیکنان فصل گذشته مشغول جذب بازیکنان جدید شده‌اند.

آن‌طور که از ظواهر امر پیداست امسال نیز اسکلت‌بندی تیم آبی‌پوش منطقه محروم ملاثانی براساس بازیکنان بومی و مستعد فوتبال خوزستان پایه‌گذاری شده و کادر فنی این تیم با رهبری ابراهیم اشکش سیاست بومی گرایی را همانند 2 سال گذشته دنبال می‌کند تا باز هم شاهد رو شدن فوتبالیست‌های مستعد جنوبی در سطح لیگ دسته اول ایران باشیم.

استقلال ملاثانی گرچه چند مهره‌ی اصلی‌اش را در نقل و انتقالات از دست داده اما سوابق 2 سال گذشته نشان می‌دهد که این تیم متکی به بازیکن نبوده و کادر فنی‌اش جاهای خالی را با جوانان جویای نام دیگری از دیار کارون پوشش می‌دهد.

طی روزهای آینده اخبار بیشتری از روند نقل و انتقالات و اردوی آماده‌سازی تیم استقلال ملاثانی در منطقه کردان کرج منتشر خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
1
درود براشکش بزرگ که داره بابومی هاخلآ رو پرمیکنه ونتیجه هم داده.. همین مربی اگه صنعت رو بهش میدان بهترین بازیکنا رو ازکوچه های آبادان انتخاب میکرد و دست دلالهای تهرانی رو قطع میکرد..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها