به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۳۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مربی محبوب آذربایجانی‌ها در ارومیه ماندنی شد

مربی محبوب آذربایجانی‌ها در ارومیه ماندنی شد

خوزستان اسپورت- قرارداد سرمربی خوزستانی تیم فوتبال نود ارومیه برای دوسال دیگر تمدید شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش هرمزی بعد از برگزاری چند جلسه با مدیران باشگاه نود ارومیه برای ادامه همکاری به توافق رسید و قراردادش را برای دوسال دیگر با تیم پرطرفدار فوتبال آذربایجان غربی تمدید کرد.

این مربی باتجربه خوزستانی که چندین قهرمانی و صعود از لیگ‌ دسته 2 به لیگ دسته اول ایران را در کارنامه دارد، اواسط فصل گذشته لیگ دسته دوم هدایت تیم نود ارومیه را به عهده گرفت و این تیم را از انتهای جدول تا یک‌قدمی صعود پیش برد اما تغییر رای کمیته انضباطی در خصوص نتیجه بازی مقابل شهید قندی یزد مانع از انجام این مهم شد.

داریوش هرمزی پس از خاتمه مسابقات فصل گذشته لیگ دسته دوم با انتشار پیامی از هواداران نود ارومیه خداحافظی کرد، ولی با درخواست‌های مکرر هواداران و رایزنی مدیران باشگاه نود و مسئولان شهر ارومیه در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با زردپوشان آذربایجانی گرفت.

با ماندنی شدن هرمزی، از هم‌اکنون می‌توان تیم نود ارومیه را یکی از مدعیان جدی فصل آینده لیگ دسته دوم نامید و رقابت زردپوشان پرهوادار آذربایجانی با سه نماینده فوتبال خوزستان نیز جالب توجه خواهد بود.

شایان ذکر است، طبق اعلام کمیته مسابقات قرار است فصل جدید لیگ دسته دوم از 29 شهریورماه آغاز شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
ازهواداران محترم فولاد خوزستان خواهشمندم اقای گرشاسبی را تحت فشاربگذارند تا برای صعود فولاد نوین به لیگ یک فکر اساسی بکنند... فولاد زیرساخت مستمر میخواهد... این بازیکنان فولاد هرچقدر خوب باشند یادمان باشد ماندگار نیستند...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها