به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

روشنایی: تقابل دو تیم خوزستانی ناراحت کننده است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دوست داشتم دو تیم خوزستانی در شرایط بهتری برابر هم قرار می گرفتند.

بهمن روشنایی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. بازیکنان مصدوم بهبود یافته و به تمرین برگشته اند. با توجه به اینکه سه بازی از چهار بازی باقی مانده تیم ما در خوزستان انجام می شود، تلاش می کنیم تا امتیازات لازم برای ماندن در لیگ برتر را بدست بیاوریم.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سئوال که چه احساسی از تقابل استقلال خوزستان با تیم زادگاهش در هفته های حساس لیگ دارد، عنوان کرد: متأسفم که دو تیم خوزستانی در چنین شرایطی به هم رسیدند. بازی های دو تیم استقلال و نفت در هفته های اخیر نشان داده که شایسته رتبه های بالاتری در جدول رده بندی هستند. از اینکه تیم ما در چنین شرایطی برابر تیم شهرم قرار می گیرد، بسیار ناراحتم.

روشنایی افزود: شایستگی های تیم نفت و فوتبال مسجدسلیمان بیش از این هاست و امیدوارم این تیم بتواند در لیگ برتر باقی بماند.

بهمن روشنایی در پایان گفت: تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان سرمایه های فوتبال استان هستند و با ماندن این تیم ها در لیگ و اضافه شدن یکی دو تیم دیگر خوزستانی از لیگ یک می توانیم شاهد برنامه ریزی بهتر و حضور مقتدارانه تیم های این استان در فصل آینده لیگ برتر باشیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها