به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

رضائيان: بعید می‌دانم امتیاز تیمی را بخریم

رضائيان: بعید می‌دانم امتیاز تیمی را بخریم

خوزستان اسپورت- مديرعامل باشگاه نفت‌ مسجدسليمان گفت: در صورت سقوط تیم، با شناختي كه از مسوولان وزارت نفت دارم بعيد مي​دانم كه تصمیم به خرید امتیاز تیم لیگ برتری‌ای بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مسعود رضائیان در ابتدا درباره شرايط نفت و هفته​هاي حساسی كه پيش رو دارند، اظهار كرد: حساسيت بازي​ها و استرس​ها و فشارهاي روحي و رواني ما از موقعيت​​مان در جدول باعث مي​شود هم نگران باشيم و هم اين‌كه تصميم براي تلاش و جنگندگي لازم را داشته باشيم و هم اين‌كه تمهيدات روحي و رواني لازم را در نظر بگیریم تا تيم​مان از اين شرايط خارج شود و ان​شاالله اين موارد در بازي آينده با استقلال خوزستان در تيم ديده مي​شود.

وي افزود: ديدار با استقلال خوزستان اگر همراه با پيروزي باشد مي​تواند سرآغاز چهار قدم پاياني ما باشد تا بتوانيم از انتهاي جدول جدا شويم و چشم به عملكرد خودمان و رقباي​مان تا روز پاياني داشته باشيم. به هر حال معادله‌ی پيچيده چند مجهولي وجود دارد و اين طور نيست كه فقط تيم ما تعيين‌كننده آن باشد.

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان در ادامه با اشاره به حضورش در كميته انضباطي، گفت: فردا عازم تهران هستم تا ان​شاالله به كميته انضباطي بروم و درباره رفع محروميت​مان صحبت كنم. ضمن اين‌كه مي​خواهم يكي دو اسپانسر ديگر هم پيدا كنم تا طي صحبت با آن​ها مبلغي گرفته و تا پيش از بازي با استقلال خوزستان به بازيكنان بدهيم.

وي بيان كرد: به ما گفته بودند تيم​مان تا اطلاع ثانوي بايد بازي​هاي خانگی‌اش را بدون تماشاگر برگزار كند كه يكي از بازي​هاي​مان را طبق اين موضوع سپري كرديم و البته ابتداي فصل هم يك بازي بدون تماشاگر برگزار كرده بوديم و به نظرم موقع آن است كه بخشيده شويم و ديدارهاي​مان را با حضور تماشاگر برگزار كنيم.

رضائيان در ادامه در پاسخ به اين سوال كه در صورت لیگ برتری شدن تيم فولاد نوين و عدم تیم‌داری این باشگاه در لیگ برتر آيا در صورت سقوط تیم نفت به ليگ يك قصد خريد امتياز فولاد را داريد؟ گفت: من قبل از اين‌كه به اين موضوع فكر كنم به فكر بقا و حفظ تيم​مان در ليگ برتر هستم. البته اين بحث، بحثي نيست كه در اراده و چارچوب تصميمات مديرعامل باشد بلكه بحث كلاني است كه به وزارت نفت برمي​گردد و با شناختي كه من از آن‌ها دارم بعيد مي​دانم كه چنين موضوعي در چارچوب كاري وزارت نفت باشد.

وي افزود: مگر اين‌كه اراده، تصميم و نگاه ديگري باشد ولي مطمئن هستم كه هميشه نظر وزارت نفت براي تيم‌هايش اين بوده است كه آن​ها هر طور که شده، روي پاهاي خودشان بايستند. به هر حال طي شناختي كه از آن​ها دارم و سال گذشته هم در نفت آبادان بودم، شاهد اين ديدگاه بوده​ام؛ چرا كه نفت آبادان سال گذشته مي​توانست پروانه بگيرد و در لیگ برتر حضور یابد ولي ديدگاه​شان اين است كه هر چند سال هم كه در ليگ يك بمانند، سعي ​كنند خودشان ليگ برتري شوند و ان​شاالله كه ما هم خودمان در ليگ برتر بمانیم.

مديرعامل باشگاه نفت‌مسجدسليمان درخصوص تعدد تيم​هاي خوزستاني در ليگ برتر، عنوان كرد: از نظر كيفيت بايد بگويم كه در اين حالت، بازيكنان بومي به جاي اين‌كه جذب يكي دو تيم شوند به عنوان مثال جذب پنج تيم می‌شوند كه در اين شرايط خود به خود با كمبود بازيكن خوب مواجه مي​شويم و ممكن است در عرصه رقابت برای جذب بازیکن، چند رقیب داشته باشیم که در این شرایط، قيمت‌ها بالا مي​رود كه اين موارد قسمت بد تعدد تيم​ها است.

وي ادامه داد: قسمت خوب تعدد تيم​هاي خوزستاني در ليگ برتر هم اين است كه خيلي از جوانان كه به دليل محدود بودن تعداد تيم​ها فرصت نمي​كردند خودشان را در نمايشگاه واقعي ليگ برتر به نمايش بگذارند، این فرصت را به دست ​مي​آورند و به نظرم نقطه قوت این موضوع خيلي به نقطه ضعف آن مي​چربد و اگر ملزم شويم كه از خارج استان بازيكن جذب نكنيم و از بازيكنان جوان بومي استان استفاده كنيم، اين در واقع فرصت بسيار طلايي براي فوتبال خوزستان است كه خود را با تعداد تيم​هاي بيشترش، شكوفاتر كند.

رضائيان بيان كرد: در زمینه اقتصادی هم، حداقل آن اين است كه تيم​ها خودشان را از بسياري از هزينه​هاي بين​راهي و رفتن به شهرهاي بزرگ نجات مي​دهند و با حداقل هزينه​ها با اتوبوس مي​توانند در درون استان جابه‌جا شوند. به هر حال تيم​هاي جنوبي شناخت خوبي نسبت به هم دارند و فوتبال خوب و تماشاگرپسندي هم ارائه می‌دهند و اين موضوع به سود تماشاگران هم هست و آن‌ها مي​توانند شاهد دو سه بازي در استان خود باشند. از نظر من حسن​هاي تعدد تيم​هاي خوزستانی در ليگ برتر، خيلي خيلي بيشتر از معايب آن است.

وي در بخش پاياني صحبت​هاي خود به تماشاگران نفت اشاره کرد و گفت: اميدوارم حسن رفتار تماشاگران مسجدسليماني كه در بازي با فولاد خوزستان از خود بروز دادند، نشان داده شود و همان طور كه معمولا قسمت​هاي بد را مي​گوييم، بخش خوب را هم بگوييم. در اين بازي تماشاگران ما شكيبايي و متانت بسياري از خود نشان دادند و جا دارد از آن​ها و همچنین تماشاگران اصلي فولاد تشكر كنم. عده​اي هم هستند كه خارج از اين چارچوب هستند كه ما كاري با آن​ها نداريم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
1
2
منظور پاراگراف آخر جناب رضاییان همون تماشاگرنماهایی بودن که به ماشین های تماشاگران نفت خسارت زدن.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
1
1
اولا که کسی به شما نمیفروشه که بخرید یا نخرید. دوما از کجا معلوم با این بلایی که سر هر دو تیم نفتی آوردی اونجا بمونی آقای رضاییان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها