به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نفت اهواز بدشانس ترین تیم مرحله نهایی

جداول رده‌بندی نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران

جداول رده‌بندی نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران

خوزستان اسپورت- سه تیم صعود کننده به لیگ دسته دوم کشور مشخص شدند و تمامی نمایندگان خوزستان از صعود باز ماندند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته پایانی از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران شنبه شب به انجام رسید و تیم‌های ستارگان مردان پاشا البرز، پانیک تالش و فولاد هرمزگان به لیگ 2 صعود کردند. ضمن اینکه چهارمین تیم صعود کننده در مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود.

از بین پنج تیم خوزستانی که در گروه ج حضور داشتند، تیم بالای جدولی نفت امیدیه در چند هفته پایانی از کورس صعود عقب افتاد و نتوانست راهی لیگ 2 شود. ضمن اینکه تیم‌های سپاهان نوین ایذه، نفت اهواز، استقلال شوش و فرهنگ رامهرمز در رده‌های پایین جدول این گروه قرار گرفتند.

نفت امیدیه همراه با سپاهان نوین ایذه طبق آئین نامه مسابقات در فصل آینده باز هم در مرحله نهایی حضور خواهند یافت و تیم‌های نفت اهواز، استقلال شوش و فرهنگ رامهرمز باید در مرحله گروهی لیگ 3 شرکت کنند، سپس جواز صعود به دور نهایی را به دست بیاورند.

در شب آخر مسابقات این فصل لیگ دسته سوم ایران، تیم‌های خوزستانی صاحب 2 پیروزی و متحمل 2 شکست شدند. نفت امیدیه با نتیجه 2 بر یک از سد فولاد هرمزگان گذشت، سپاهان ایذه در خانه با حساب 2 بر یک مغلوب کیان اراک شد و استقلال شوش با 2 گل به سامیت تهران باخت.

همچنین فرهنگ رامهرمز در مصاف با سپاهان نوین ایذه با 2 گل شکست خورد و قعرنشین جدول شد. اما بهترین نتیجه را نفت اهواز کسب کرد که با 3 گل تیم مدعی صعود یزدلوله یزد را شکست داد و مانع از صعود یزدی‌ها شد.

نفت اهواز را می‌توان بدشانس‌ترین تیم خوزستانی لیگ سه نامید؛ تیمی که ترکیب اصلی‌اش از بازیکنان تیم‌های جوانان و امیدهای نفت اهواز تشکیل می‌شد، تمریناتش را تنها چند روز مانده به آغاز مسابقات شروع کرد و در چند هفته پایانی که بازیکنانش به هماهنگی رسیدند، موفق به رقم زدن 3 پیروزی متوالی شد اما دیگر زمان از دست رفته بود و برای جبران مافات باید منتظر فصل آینده باشد.

شایان ذکر است، مرحله نهایی لیگ دسته سوم با شرکت 30 تیم در سه گره 10 تیمی به انجام رسید که جداول رده‌بندی آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

جداول رده‌بندی نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران

جداول رده‌بندی نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران

جداول رده‌بندی نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
0
0
سلام بر ادمین عزیز و بزرگوار
یعنی اس اس شوش سقوط کرد ؟!
مدیر پایگاه
با سلام
فصل آینده در مرحله اول لیگ دسته سوم حضور خواهد داشت.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها