به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

سه شرط مهم سازمان لیگ برای حضور تماشاگران

سه شرط مهم سازمان لیگ برای حضور تماشاگران

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: امسال به سمت ورزشگاه بسیار زیبا با تسهیلات کامل برای هواداران و تیم‌ها پیش می‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سهیل مهدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به بازدید از ورزشگاه میزبان رقابت لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بنا به وظیفه‌ای که وجود دارد در شروع فصل ماموریتی به کمیته مسابقات لیگ محول شد تا به همراه همکاران بازدیدی از کل ورزشگاه میزبان رقابت لیگ برتر و لیگ یک داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه به واسطه بیماری کرونا و عدم حضور تماشاگران در طول سال گذشته برخی از موارد محقق نشده است اما امسال باتوجه به بازدیدهایی که از تمام ورزشگاه‌ها انجام گرفت موظف هستیم تسهیلاتی را فراهم کنیم که شرایط مهمانپذیری برای تیم‌ها و ارکان برگزاری مسابقه و هواداران به خوبی مهیا شود، امیدواریم امسال به سمت ورزشگاه بسیار زیبا با تسهیلات کامل برای هواداران و تیم‌ها پیش برویم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در خصوص ابعاد زمین، چمن ورزشگاه‌ها و غیره صورت گرفته است اما ضوابط برگزاری مسابقات و حضور تماشاگران روی سکوها از این پس نیازمند ضوابط جدید، مهمان‌پذیری، شروع بلیط فروشی، گیت‌های الکترونیک و موارد دیگر است.

وی ادامه داد: مسئولان در برگزاری مسابقات لیگ‌های برتر، فقط شرایط ورزشکاران را در نظر می‌گیرند درصورتی که باید امسال یکپارچگی در لیگ برتر وجود داشته باشد که این اقدام از سال گذشته آغاز شده است، اگر امکاناتی که در ورزشگاه لیگ برتر به عنوان یک استاندارد در نظر گرفته شده است فراهم نشود باید ورزشگاه جایگزین برای آن پیدا شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بیان کرد: وظیفه ما ایجاد وضعیت مساعد برای تمام کشور است، قرار نیست هیچ ورزشگاهی متفاوت از دیگری باشد امیدواریم در طول فرصتی که تا شروع لیگ وجود دارد درخواست‌های ما انجام شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها