به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

مربی فولاد نوین: تماشاگران نباید استرس ایجاد کنند

موسوی: تماشاگران نباید استرس ایجاد کنند

خوزستان اسپورت- سرمربي تيم فوتبال فولادنوين خوزستان گفت: من نگران اين بازي هستم كه تماشاگران باز هم روي بازيكنان​مان استرس ايجاد كنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کورش موسوی در گفت و گو با ایسنا، درباره ديدار حساس فردای تيمش مقابل مس كرمان، تیم دوم گروه، اظهار كرد: با توجه به شرايطي كه در جدول وجود دارد در اين بازي ما به دنبال پيروزي هستيم تا كار به هفته آخر كشيده نشود، ضمن اين‌كه تيم مس هم روند خوبي در نيم​فصل دوم داشته است و تيمي بوده كه در شش بازي از 9 بازي نيم​فصل دوم در وقت​های اضافه موفق به كسب پيروزي شده است و در دو بازي گذشته​اي كه ما نتيجه خوبي نگرفته‌ايم، پيروز شده است.

وي ادامه داد: علي​رغم اين‌كه ما مي​توانستيم در دو بازي گذشته پيروز شويم اما متاسفانه نشد. همه اتفاقات فوتبال مشمول تيم ما و همه چيز به نفع مس كرمان رقم خورد. شانس هم در اين موضوع دخيل بوده است، چرا كه ما در اردبيل توپ​هاي‌مان به تير دروازه برخورد مي​كرد و به گل تبديل نمي​شد ولي تيم مس كرمان در دقيقه 96 روی يك ضربه ايستگاهي از مسافت 35، 40 متری به گل می‌رسد. در هر صورت ما تمريناتي را قبل از بازي با حريف​مان اتخاذ خواهيم كرد تا بتوانيم بر اتفاقات فوتبال هم فائق آییم و در نهايت بتوانيم در خانه‌ی خودمان كار را تمام كنيم.

سرمربي تيم فولادنوين خوزستان با اشاره به اين‌كه در گروه "الف" همه تيم​ها مدعي بودند و نسبت به فولادنوین آمار و ارقام مالي بسيار بالاتری داشتند، گفت: تيم ما در گروه مرگ تلاش مضاعفي كرد تا توانست امتيازات خوبي ذخيره كند و اكنون موقعيت رسيدن به ليگ برتر را دارد. اين نكته بسيار مهمي است چرا كه رسیدن به اين اختلاف امتیاز با ساير تيم​ها كار بزرگي بود. شايد توقع از تيم​مان بالا رفته است اما بايد بگويم كه بازيكن​هاي بزرگي در سایر تيم‌ها وجود دارند اما در تيم ما همه جوان و جوياي نام هستند. تيم ما، بزرگي كرده و اکنون به اين‌جا رسيده است.

وي اضافه كرد: چندين بار بازي تيم​مان مقابل آلومينيوم را آناليز كردم و ديدم حتي از لحاظ فوتبالي برتر از تيم حريف بوديم. بازي خودمان را که مي​ديدم، می‌شنیدم که تماشاگرا​ن چگونه به بازيكنان استرس وارد می‌کردند و در ادامه عملكرد بازيكنان​مان بسيار ضعيف​تر شد. تيم ما در بازي​هاي گذشته اصلا تماشاگر نداشت اما در این بازي به خاطر حساس بودنش، تماشاگران به ورزشگاه آمده بودند و براي خودشان مربيگري می‌کردند و بازيكنان را با شماره صدا مي​كردند و اين عوامل باعث شد استرس زيادي به بازيكنان‌مان وارد شود و شايد استرس زياد منجر به اين شد كه نتوانند قابليت خودشان را نشان دهند.

موسوي در پايان گفت: من حتي نگران اين بازي هم هستم كه تماشاگران باز هم روي بازيكنان​مان استرس ايجاد كنند اما در هر صورت اميدوارم آن‌ها به معني واقعي طرفدار تيم‌مان باشند و در جهت تشويق و روحيه دادن به تیم، عمل كنند. اميدوارم بتوانیم در اين بازي نتيجه​اي كه مي​خواهيم را كسب كنيم و كار را در اهواز به پايان برسانيم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
1
اولا که هواداران موقع تشویق بگویند فولاد و اسم بازیکن برده نشه و دخالت توی کار مربی نکنند ولی من از آقای موسوی خواهش می کنم این را به فولاد نوینی ها بگوئید که انشاءالله وقتی به لیگ برتر آمدید باید بتوانید مقابل ۵۰۰۰۰ هوادار خودی یا رقبای سرخابی بازی کنید و باید عادت کنید و جای استرس نیست و ضمنا گوشتان به سکوها نباشد و بازی خودتان را بکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
0
0
الان كي گفت اصلا فدراسيون ميذاره فولاد بره ليگ برتر من فكر ميكنم نميذارن بره ليگ برتر موسوي شادگان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها