به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

تدارک آبی‌های خوزستان برای صعود به لیگ برتر

تدارک آبی‌های خوزستان برای صعود به لیگ برتر

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان به عنوان یکی از مدعیان صعود گام به مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول می‌گذارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بعد از قطعی شدن حضور سید سیروس پورموسوی در رأس کادر فنی استقلال خوزستان، فعالیت این تیم در نقل‌وانتقالات تابستانی کلید خورده و پروسه جذب بازیکن شروع شده است.

کادر مدیریتی استقلال خوزستان به ریاست کیوان بابادی ضمن در پیش گرفتن سیاست دوری از هیاهوی رسانه‌ای اقدام به مذاکره و جذب بازیکنان مورد تأیید کادر فنی می‌کنند تا رفته رفته در پست‌های مختلف تیم‌شان را از نظر بازیکن تأمین نمایند.

در عین حال، هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان حمایت قاطع خود برای تقویت تیم آبی‌پوش دیار کارون را اعلام نموده و صعود به لیگ برتر ایران را هدف‌گذاری کرده است.

سید سیروس پورموسوی که 10 سال پیش همراه با استقلال خوزستان از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بود، برای تکرار این موفقیت انگیزه‌ بالایی خواهد داشت. یک کادر فنی متشکل از مربیان جوان و بومی نیز برای اثبات توانایی‌هایشان کنار پورموسوی حضور خواهند یافت. ضمن اینکه بهمن روشنایی مدیر باتجربه‌ای که سال‌ها به فوتبال این دیار خدمت کرده، همچنان به‌عنوان سرپرست استقلالی‌ها انجام وظیفه می‌کند.

باشگاه استقلال خوزستان علاوه بر پیگیری امور ورزشی، صبح امروز در یک اقدام فرهنگی با حضور سید سیروس پورموسوی و علی‌مراد سالاری مدال قهرمانی سال 95 لیگ برتر فوتبال ایران را در مراسم سی و چهارمین سال شهادت سردار علی هاشمی، سردار دلاور اهوازی، تقدیم مقام شهیدی کرد که در سال 1367 در جزیره مجنون توسط هلی‌کوپترهای ارتش عراق مورد هدف قرار گرفت و پیکر وی بعد از 22 سال به زادگاهش بازگشت.

تدارک آبی‌های خوزستان برای صعود به لیگ برتر

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها