به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

علی طرفی فعالیت هیئت فوتبال را تشریح کرد

فعالیت یک ساله هیئت فوتبال تشریح شد

خوزستان اسپورت- نایب رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال خوزستان گزیده ای عملکرد این هیئت در سال 93 را تشریح کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی طرفی با حضور در تلویزیون مرکز خوزستان در خصوص فعالیت های هیئت فوتبال خوزستان در سال گذشته توضیحاتی به فوتبالدوستان خوزستانی ارائه کرد.

نایب رئیس هیئت فوتبال اظهار داشت: عملکرد هیئت فوتبال چندین بخش را شامل می شد. در زمینه ثبت قراردادها که همان مبنای شروع به فعالیت بازیکنان در باشگاه هاست، براي اولين بار در استان از كد رهگيري مختص هر فرد كه منحصر به همان فرد است، استفاده كرديم. از اين سيستم جامع و با استفاده از كد رهگيري مي توان در آينده به شناسايي بازيكنان پرداخت و با استفاده از اين بانك اطلاعاتي، نسل هاي آينده مي توانند بازيكنان نسل هاي قبل از خود را به راحتي بشناسند.

طرفی ادامه داد: در تمامي ليگ ها براي هر یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرایی، آي دي كارت صادر كرديم و به وسيله هولوگرام هايي كه برروي كارت ها الصاق كرديم، امنيت آن ها را بالا برديم که باعث شد نسبت به ادوار گذشته به میزان 85 درصد از تخلفات و استفاده از بازيكنان غير مجاز در تيم ها كاهش پیدا کند.

وي افزود: در طول سال گذشته فقط 54 پرونده در كميته انضباطي داشتيم كه نسبت به دوره قبلي آن كه 359 پرونده وجود داشت، آمار بسيار خوبي است و نشان از سلامت مسابقات فوتبال در استان خوزستان و کاهش تخلفات دارد.

علي طرفي در ادامه برنامه با نشان دادن مجله عملكرد فدراسيون فوتبال ايران كه در آن هيئت فوتبال خوزستان با داشتن 78 تیم فوتبال در لیگ های رده های سنی مختلف کشور در صدر تمامي هيئت ها قرار گرفته، اظهار داشت: با تلاش عبدالكاظم طالقاني رئیس هیئت فوتبال خوزستان، این استان  در تمامي ليگ هاي کشوری دارای دو سهمیه مستقيم شد كه این موضوع برای اولین بار رخ داد، چرا که برای هر لیگ کشور دارای یک سهمیه بودیم.

وي همچنين در پاسخ به سئوال مجري برنامه مبني بر تجهيز ورزشگاههاي شهرستان ها عنوان کرد: سفرهايي را با رييس هيئت به شهرستان ها داشتيم و جلسات خوبي  را با فرمانداران و شوراي شهر آنها برگزار كرديم.از مسئولان شهرستان ها قول گرفتيم كه نسبت به تجهيز ورزشگاههاي شهر هاي خود و كمك به توسعه اين رشته پر طرفدار از هيچ تلاشي دريغ نكنند و بنده مطمئن هستم با كمك اداره كل ورزش و جوانان و با وجود مدير جوان و توانمندي همچون كياني زاده بتوانيم قدم هاي مثمر ثمري در اين راه برداريم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها