به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

نتایج تیم‌های خوزستانی در بازی‌های امشب لیگ سه

نتایج تیم‌های خوزستانی در بازی‌های امشب لیگ سه

خوزستان اسپورت- در بازی‌های امشب لیگ سه فقط یک تیم خوزستانی برنده از میدان خارج شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته شانزدهم از مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران دوشنبه شب برگزار شد و پنج تیم خوزستانی در بازی‌های این هفته به میدان رفتند.

تیم پایین جدولی نفت اهواز تنها تیم خوزستانی پیروز در بازی‌های امشب بود که در مصاف با استقلال شوش به برتری 2 بر یک رسید و این دربی خوزستانی به سود اهوازی‌ها خاتمه یافت.

دیگر دربی فوتبال خوزستان بین تیم‌های سپاهان نوین ایذه و نفت امیدیه برگزار شد که جدال دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک انجامید و امتیازات بین طرفین تقسیم شد.

فرهنگ رامهرمز هم در استادیوم تختی این شهر پذیرای یزدلوله یزد شد و این بازی خانگی را با یک گل در دقایق وقت تلف شده به میهمان یزدی باخت.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که مرحله نهایی لیگ دسته سوم با شرکت 30 تیم در سه گروه 10 تیمی جریان دارد و پنج تیم خوزستانی در گروه ج حاضر هستند. از هر گروه یک تیم مستقیما به لیگ 2 صعود خواهد کرد، ضمن اینکه تیم‌های دوم هر گروه بعلاوه بهترین تیم سوم به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کنند.

نتایج تیم‌های خوزستانی در بازی‌های امشب لیگ سه

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
2
1
با آرزوی موفقیت برای اس اس شوش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
1
لیک تموم شد اس اس شوش کجا.. تیمای استان چقد بی بخارن گروه پر ازتیم استان وهیچکدام هم صعودنمیکنن.. چون روبرو همدیگه فقط شیر میشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها