به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

رفتن بازیکن فولاد به تیم آفریقایی تکذیب شد

رفتن بازیکن فولاد به تیم آفریقایی تکذیب شد

خوزستان اسورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در تمرینات تیم کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی شرکت کرد اما پیوستنش به این تیم تکذیب شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آیاندا پاتوسی هافبک خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از اتمام رقابت‌های لیگ برتر ایران برای تعطیلات یک‌ماهه عازم کشورش شد.

این بازیکن اهل آفریقا جنوبی در چند روز گذشته به منظور حفظ آمادگی بدنی‌اش در کنار تیم سابقش یعنی کیپ تاون سیتی به تمرین پرداخت و همین موضوع باعث شد شایعاتی در خصوص احتمال پیوستنش به تیم مذکور ایجاد شود که از سوی آن‌ها تکذیب شد.

«جولیان بیلی» مسئول رسانه‌ای باشگاه کیپ تاون در مصاحبه‌ای اعلام کرد: در حال حاضر اتفاقی نیفتاده است. پاتوسی در پایان هر فصل فوتبال از ایران به کیپ تاون می‌آید و در زمان تعطیی، با ما تمرین می‌کند. او مثل هر سال اینجا است.

وی افزود: در چند سال گذشته او برای تمرینات پیش فصل به ما ملحق می‌شود چون آنها (تمرین در ایران) خیلی دیرتر از ما شروع می‌کنند. مطمئن هستم که باشگاه در حال تقویت و جذب بازیکن است اما در مورد پاتوسی در حال حاضر او طبق رویه هر سال با ما تمرین می‌کند.

شایان ذکر است، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان دو روز قبل اعلام کرد طی این هفته مذاکرات نهایی با موسی کولیبالی و آیاندا پاتوسی جهت تمدید قرارداد انجام می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
1
0
پاتوسی فقط تو لیگ ایران مشتری داره
میثم عموری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
1
انشاالله... بمونه فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها