به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

تمرینات تیم نفت به تهران منتقل می‌شود؟

تمرینات نفت مسجدسلیمان به تهران منتقل می‌شود

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان احتمالا تمریناتش برای حضور در لیگ برتر را در تهران شروع می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بعد از جلسه‌ای که هفته گذشته بین مسئولان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با رضا مهاجری به انجام رسید، مقرر شد که این مربی به کارش در تیم نفت مسجدسلیمان ادامه دهد.

طبق برنامه اولیه قرار است دور جدید تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان از روز شنبه 11 تیرماه در تهران آغاز شود تا کادر فنی این تیم همزمان با شروع تمرینات اقدام به جذب بازیکنان جدید نماید.

این در حالیست که هنوز تکلیف اعضای هیئت مدیره و مدیرعام باشگاه نفت مسجدسلیمان مشخص نشده است. از آن‌جا که حکم یکساله مدیران تیم نفت به پایان رسیده، باید تکلیف ادامه همکاری با اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت از سوی مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب مشخص شود تا آن‌ها بتوانند اقدام به امضای قرارداد با بازیکنان موردنظر مهاجری کنند.

در سال‌های گذشته، شروع تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان در تهران و امضای قراردادهای بازیکنان در هتل‌های تهران با حرف و حدیث و حاشیه‌های زیادی همراه بود و اعتراضات زیادی از سوی هواداران به دنبال داشت.

در همین رابطه، باید دید که مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب چه راهکاری برای ممانعت از تکرار ناهنجاری سال‌های گذشته خواهند داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
3
باز الهی شکر مربی که رکن اصلی انتخاب شد و هم اینکه تمرینات به موقع خودش قراره برگزار بشه این نویدبخش اتفاقات خوب برای تیم محبوب نفت مسجدسلیمان میباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
2
خدا روشکر انشالله که زود تر شروع کنند مسولین عزیر بازیکن زیر بیست و سه سال قرارداد سه ساله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها