به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
تعداد نظرات: ۸ نظر

باشگاه فولاد از آلومینیوم شکایت می‌کند

باشگاه فولاد از آلومینیوم شکایت می‌کند

خوزستان اسپورت- باشگاه فولاد خوزستان به خاطر فسخ یکطرفه قرارداد مدافعش از این بازیکن و باشگاه مقصدش به فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، روز گذشته خبر پیوستن احمدرضا جلالی مدافع چپ جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان به باشگاه آلومینیوم اراک رسانه‌ای شد. این در حالی است که این بازیکن با فسخ یکطرفه قراردادش با فولاد راهی اراک شده، اما مدیران این باشگاه خوزستانی اعتقاد دارند که این فسخ، غیرقانونی صورت گرفته است.

در همین رابطه باشگاه فولاد خوزستان لایحه اعتراضی خود را برای ارسال به کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آماده کرده و قرار است این انتقال را از لحاظ قانونی پیگیری کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
2
4
پیشاپیش با توجه به سوابق گذشته تیم حقوقی فولاد میدانیم ما محکوم میشیم. تو عمرمان یکبار هم برنده نشدیم. هزینه نکنید خواهشا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
2
نه بش بازی می دید نه می زارید بره فولاد دشمن بازیکنای اکادمی
علوانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
2
ما هم باورکردیم؟ آقایون خیلی راحت و با علم آقای نکونام جلالی رو ازدست دادن الان میخوان یک شکایت فرمالیته تنظیم کنند چون فهمیدن هواداران فولاد نسبت به این انتقال واکنش تندی نشون دادن کی باورش میشه نکونام بابت بازیکن بومی اعتراض میکنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
1
وقتی بهشون بازی نمی‌رسه و در کل کادرفنی اعتقادی نداره بازیکن مایوس میشه ولی خب این بازیکن فکر کنم فصل قبل هم رفته بود با تیم پدیده قرارداد بسته بود.
کلاً بازیکنان جوان فولاد حرفه‌ای نیستن
کاستاکورتا
|
Italy
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
2
بنده خدا رو نه بازی میدین نه میزارین بره.تو بهترین سن فوتبالیش قرضی بدینش به تیمای دیگه تا ابدیده بشه چرا اذیتش میکنید
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
4
1
جهت اطلاع بعضیا که فقط اعتراض میکنن
بازیکن جوان ۲۰ ساله خوزستانی قراردادش رو با فولاد یکطرفه فسخ کرد و رفت پیکان پس دیگه هی بومی بومی نکنین
انتظار دارین نکونام بهش بازی بده که بعد یکسال فوتبال یاد گرفتن و اسم در کردن بره تیمهای دیگه؟
تو تمام دنیا هم همینه بازیکنی که جوان هست وقتی قراردادش رو تمدید نمیکنه بهش بازی داده نمیشه تا تمدید کنه ضمنا اینا باید تو آکادمی فوتبال یاد بگیرن نه تو تیم حرفه ای که میخواد برا قهرمانی بجنگه کی وقتی میخواد برا قهرمانی وارد مسابقات بشه جلالی تمدید نکرده و ۲۰ ساله رو تو ترکیب میزاره که دفاع چپ بازی کنه؟؟ همه کاپلو شدن بعد قهرمانی هم میخوان.
اگه بازیکن به اصطلاح بومی عرق استانش رو داشت ذخیره بودن رو هم قبول میکرد .
مثل بازیکنای استقلال و پرسپولیس که حاضرن ذخیره باشن ولی تو این تیمها باشن مثل نعمتی مثل رضاوند
به نظرم اول باید هوادار حرفه ای بشه بعد تیم .
در حال حاضر اکثر هوادارای فولاد طرفدارای استقلال و پرسپولیس هستن برا همین هم هست که این تیم با داشتن مربی خوب و مدیریت خوب و باشگاه خوب هنوز اون اعتبار و صلابت رو نداره. تیمی که با خرید امتیاز به لیگ برتر اومد الان جزو قدرت های لیگ ایرانه ولی متاسفانه هوادارهای به ظاهر فولادی که در اصل پرسپولیسی و استقلالی هستن هنوز این رو درک نکردن و در اصل تیم اصلیشون یه باشگاه دیگه س
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
3
در جواب به آقای راما . سلام دوست عزیز
خواهشن موضوع رو از اون زاویه مخالف هم نگاه کن.
جلالی از سال 1396 زمان پورموسوی و قطبی در ترکیب فولاد بازی کرد بازیکنی که 5 سال قبل وارد ترکیب اصلی میشه باید سال به سال فضای بیشتری بهش داده بشه اما این سه سالی که نکونام سرمربی شده جمعا 100 دقیقه هم بهش بازی نداد. خب بازیکن نگاه میکنه مربی بهش اعتقادی نداره و اگر سه سال دیگه هم توی فولاد باشه ازش استفاده نمیشه حق داره بره جایی که بهش فرصت بازی برسه حتی اگر تیمی کوچکتر از فولاد مثل الومینیوم باشه.
انشاله بعدا که نکونام رفت و مربی دیگه اومد که اعتقادی به استفاده از این بازییکنها داشته باشه از خداشون هست برگردن چون فولاد هم پولش از آلومینیوم بیشتره هم امکاناتش هم سابقش
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
1
0
آقای فولادی عزیز حرف شما رو قبول دارم ولی اینو درنظر بگیرین که فولاد میخواد برا سهمیه وارد مسابقات بشه و دفاع چپ و راست مهمترین پست ها برا کسب نتیجه هستن پس نمیشه ریسک اینو کرد که ایشون تو ترکیب اصلی باشه ولی اگه میموند ممکن بود جاهایی که بازیکن اصلی به دلایلی بازی نمیکنه ایشون بازی کنه .
صنعت نفت تیمی هست که برا قهرمانی بسته نمیشه پس بازیکنای جوان خوزستانی بهترین جای رشدشون میتونه صنعت نفت باشه
مثل بازیکن های زیادی که از آکادمی فولاد به صنعت اومدن و تو سنین پایین فیکس بازی کردن پس وظایف آکادمی فقط تیم اصلی فولاد نیست میتونه بازیکن به تیم های استان بفرسته ولی این کار مدیریتی قوی میخواد و یه آکادمی قوی .
ولی بازیکنی مثل حامدی فر یا کسایی دیگه وقتی تو صنعت اوج میگیرن و به مرحله بالاتری میرسن به جای رفتن به تهران باید برا پیشرفت برن فولاد ولی این کار رو نمیکنن اینجاست که چرخه بازیکن سازی مختل میشه و این بازیکنا میرن میشینن تو نیمکت تیمهای تهرانی. در کل بازیکنا فقط به فکر پول هستن نه عرق استانی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها