به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

جماعتی: بعید است به دیدار با السد برسم

جماعتی: بعید است به دیدار با السد برسم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به شرایطی که دارم احتمال رسیدنم به دیدار مقابل السد قطر بسیار کم است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهرداد جماعتی در مورد شرایط بدنی خود، گفت: در آخرین تمرینی که در اهواز داشتیم کنار تیم تمرین کردم اما هنوز کمی احساس درد می‌کنم البته دیروز همراه با تیم به قطر آمدم و باید ببینیم شرایط چطور می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند در مسابقه روز سه‌شنبه برای تیمش به میدان برود اظهار داشت: احتمال اینکه بتوانم بازی کنم خیلی کم است. باید در تمرینات شرکت کنم تا ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

کاپیتان فولاد خوزستان در ارتباط با عملکرد خوب این تیم در هفته‌های اخیر اظهار داشت: خدا را شکر در دو سه بازی اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کردیم. دیدار مقابل نفت تهران و استقلال 6 امتیازی بود و با کسب نتیجه در آن توانستیم به وضعیت خود سر و سامان دهیم. با وجود یکی دو مصدوم و محرومی که داشتیم در مسابقات قبلی واقعا خوب کار کردیم و بازیکنان تلاش زیادی انجام دادند. نفت تهران در شرایطی شکست دادیم که این تیم 19 هفته متحمل شکست نشد. وقتی تیمی می‌تواند تا این اندازه خوب کار کند پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد.

جماعتی در ادامه تصریح کرد: برای رسیدن به قهرمانی کار بسیار سختی داریم اما اولویت اصلی ما همین مسئله است و در اولویت دوم حتما باید سهمیه آسیایی کسب کنیم.

وی در ارتباط با دیدار حساس فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر خاطرنشان کرد: السد تیم بسیار قوی و قدرتمندی است. آنها مهره‌های بسیار خوبی دارند و مثل الهلال عربستان از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند. از لحاظ تعداد مهره بضاعتمان کم است اما برای اینکه در جدول باقی بمانیم هرطور شده باید سه امتیاز را کسب کنیم تا با رسیدن به پیروزی در دیدار آخر به مرحله بعد صعود کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها