به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

اژدري‌زاده: خوزستانی‌ها به استادیوم صنایع فولاد بیایند/ گل‌های دیرهنگام مس کرمان مشکوک است

عليرضا اژدري‌زاده: خوزستانی‌ها به استادیوم فولاد بیایند/گل های دیرهنگام مس نمی‌تواند اتفاقی باشد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد نوین اهواز که صعودش به مرحله پلی اف را قطعی کرده، در صورت کسب یک امتیاز از بازی فردا مقابل مس کرمان به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

عليرضا اژدري‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد نوین اهواز که تیمش در اولین سال حضور مجدد در لیگ دسته اول به یک قدمی لیگ برتر رسیده است، در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره آخرین وضعیت تیم فولاد نوین و دیدار عصر دوشنبه این تیم برابر مس کرمان صحبت کرد.

مصاحبه مدیرعامل باشگاه فولاد نوین با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

از آخرین وضعیت تیم فولاد نوین بگویید.
خوشبختانه تمرینات خوبی داشتیم. تمامی بازیکنان آماده بازی با مس کرمان هستند و انشاءالله برای کسب پیروزی به میدان می رویم. تنها بازیکن غایب تیم ما، مصطفی ماهی است که سه اخطاره شده ولی سایر بازیکنان مصصم هستند که کار را تمام کنند و باشکست دادن مس کرمان جشن صعود بگیرند.

در کنار آمادگی بازیکنان و مسائل فنی، آیا باشگاه فولاد نوین راهکارهایی نظیر تعیین پاداش و حضور هواداران برای بازی روز دوشنبه در برنامه قرار داده است؟
بله، همه تمهیدات لازم را اندیشیده ایم. البته سیستم باشگاه فولاد نوین و قراردادهای بازیکنان این تیم به گونه ای است که بر اساس میزان حضور در میدان و کسب نتیجه پول می گیرند. بازیکنان می دانند که هر چقدر نتایج تیم بهتر باشد، بر میزان مبالغ دریافتی آنان افزوده می شود. البته برای دیدار با مس کرمان، علاوه بر سیستم ثابت پرداختی ها، پاداش ویژه ای نیز در صورت پیروز شدن به اعضای تیم پرداخت خواهیم کرد. در خصوص حضور تماشاگران هم از هواداران فوتبال خوزستان دعوت می کنیم که روز دوشنبه به استادیوم صنایع فولاد بیایند تا انشاءالله شاهد صعود یک تیم دیگر از خوزستان به لیگ برتر باشیم.

آیا مباحث اخیر مبنی بر احتمال واگذاری امتیاز تیم فولاد نوین در صورت صعود این تیم به لیگ برتر، در نتایج فولاد نوین در دو بازی سال جدید تأثیر منفی داشته است؟
خیر، من فکر نمی کنم این گونه باشد. تیم ما پس از پیروزی پرگل برابر ایرانجوان بوشهر راهی تعطیلات نوروزی شد و در اولین بازی سال جدید مقابل شهرداری اردبیل قرار گرفت و روی اشتباه فاحش داوری شکست خورد. در برنامه تلویزیونی لیگ یک هم مشخص شد که در صحنه منجر به گل شهرداری اردبیل، توپ از خط دروازه فولاد نوین عبور نکرده بود اما کمک داور اشتباه بزرگی مرتکب شد و این صحنه را گل اعلام کرد. در دیدار هفته گذشته برابر آلومینیوم هرمزگان نیز تا دقیقه 4+90 جلو بودیم و در آخرین ثانیه ها گل تساوی را دریافت کردیم.
البته تیم ما با تساوی مقابل آلومینیوم هم می توانست به لیگ برتر صعود کند، اگر که سریال گل های دقیقه 90 به بعد تیم مس کرمان ادامه پیدا نمی کرد. بهرحال سریال کاشته ها و گل های دقیقه 90 به بعد تیم مس باعث شد صعودمان به تعویق بیفتد.

آیا گل های دیرهنگام مس کرمان در بازی های اخیر را فراتر از اتفاقات عادی فوتبال می دانید؟
معمولاً به چیزی که یک بار رخ می دهد، تصادف و حادثه می گویند اما اگر چیزی تکرار و تکرار شود از حالت تصادف و حادثه خارج شده و به آن برنامه اطلاق می شود. من نمی دانم که این برنامه از کجا آمده و فقط می دانم که یک اتفاق و حادثه نمی تواند چندین بار تکرار شود. البته اگر تیم مس در دقایق 10 و 20 یا 60 و 70 به گل می رسید، کسی نمی توانست ایراد بگیرد ولی اینکه یک تیم در چند هفته متوالی بعد از دقیقه 90 گل می زند، موضوعی است که در لیگ یک فکر همه را مشغول کرده است.

و برای بازی فردا نگران نیستید که همین گل های دقیقه 90 به بعد تیم مس کرمان، گریبان فولاد نوین را بگیرد؟
خیر. چون بچه ها مصمم هستند که قبل از رسیدن به دقیقه 90 کار را تمام کنند تا فولاد نوین مستقیماً به لیگ برتر صعود کند.

ظاهراً درخواست گرفتن تست دوپینگ در بازی با مس کرمان را داشته اید. آیا این کار دلیل خاصی داشته و در این زمینه نیز شک و تردیدهایی دارید؟
واقعیت اینست که برای پیشگیری از کار ناهنجار درخواست تست دوپینگ از بازیکنان هر دو تیم را دادیم و امیدوار هستیم که این کار انجام شود. بازیکنان فولاد نوین در این فصل دو – سه بار تست دوپینگ داده اند و خوشبختانه مشکلی هم نداشته اند. خیلی خوشحالیم که دوپینگ در لیگ یک کنترل می شود و امیدواریم که در همه بازی ها این کار به انجام برسد.

چه صحبتی با هواداران فوتبال خوزستان در آستانه دیدار حساس مقابل مس کرمان دارید؟
از همه فوتبالدوستان خوزستان دعوت می کنم که بعد از ظهر فردا به استادیوم صنایع فولاد بیایند و از تیم فولاد نوین حمایت کنند. البته چیزی که برای ما خیلی مهم است و همیشه سرلوحه کار باشگاه فولاد نوین بوده، حفظ حرمت تیم مهمان است. از هواداران درخواست دارم که فقط و فقط به تشویق تیم فولاد نوین بپردازند و به تیم مس کرمان و مربیان این تیم کاری نداشته باشند. انشالله بعد از ظهر فردا با همت بازیکنان و مربیان و دعای مردم خوزستان بتوانیم صعودمان به لیگ برتر را قطعی کینم.
 
عليرضا اژدري‌زاده: خوزستانی‌ها به استادیوم فولاد بیایند/گل های دیرهنگام مس نمی‌تواند اتفاقی باشد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
6
با امید موفقیت و صعود فولادنوین به لیگ برتر
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
5
به امید موفقیت این تیم خوب و صعود به لیگ برتر
اسماعیل بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
6
حتماً می رم ، به امید برد فولادنوین و صعود به لیگ برتر
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
4
خدا کنه استقلال و نفت بمون تو لیگ که با اومدن فولادنوین حداقل 4 تا تیم داشته باشیم
محمد سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
2
انشالا با یاری خدا و همت بازیکنان و مربیان بتونیم بیایم بالا از زحمات اقای اژدری هم تشکر میکنم که تیمو به اینجا رسوندن
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
3
به امید پیروزی فولاد نوین و صعود به لیگ برتر . در بازی مس - شهرداری ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام شد ولی بی مورد یک دقیقه اضافه تر هم گرفته شد و اگر اعتراضی هم بشه بهانه می آورند که داور می تواند وقت اضافه در اضافه بگیرد . برای پایان دادن به این وضعیت ؛ انشاءالله بازیکنان فولاد نوین بتوانند با یک بازی حساب شده و دقیق ؛ تیم مس را شکست دهند .
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
3
به حول و قوه الهی فردا چهارمین سهمیه خوزستان در لیگ بدست بیاد خوزستان مهد فوتباله و میتونه چهارنماینده داشته باشه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
2
لطفا وارد مسائل حاشیه ای نشوید شما اگر بازی قبلی را برده بودید مس صد گل هم که دقبقه نود به بعد می زد تاثیری در صعود فولاد نوین نداشت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
2
کمیته اخلاق و فدراسیون روی تیم مس خیلی حساس شدنه و قراره فردا نظارت کنن روی این بازی که مبادا با داوری و مسائل حاشیه ای بخان حق تیم فولاد نوینو ضایع کنن. انشالا فردا فولاد نوین با قدرت مس رو شکست میده و فردا همین موقع بیام به همه خوزستانیا تبریک بگم. یاعلی. مهدی محمدی مقیم شیراز
اشکین سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
2
فولاد نوین شایسته حضور تو لیگ برتره
ما خوزستانی ها مدیون شرکت فولادیم چون اگه حمایت این شرکت از فوتبال خوزستان نبود سرنوشت ما نامعلوم بود
شرکت نفت و حفاری خجالت بکشید از فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها