به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

کدام استخرهای خوزستان مجوز فعالیت دارند؟

کدام استخرهای خوزستان مجوز فعالیت دارند؟

خوزستان اسپورت- در حال حاضر 9 استخر شنا در خوزستان دارای مجوز فعالیت هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، خوزستان یکی از گرم‌ترین استان‌های کشور است و هر سال فصل تابستان که فرا می‌رسد تمایل نوجوانان و جوانان خوزستانی به شنا و حضور در استخرها بیشتر از قبل می‌شود اما توجه به یک نکته حائز اهمیت است که شنا باید در استخرهای ایمن و دارای مجوز انجام شود تا از پیش‌آمد هرگونه خطر احتمالی جلوگیری شود.

با اعلام هیات شنا خوزستان، در حال حاضر استخر سرپوشیده آزادی و استخر موج در ماهشهر، استخر انقلاب شهدای تاجبخش در گتوند و استخر مجموعه فرهنگی ایثار، استخر شهید فرید فریدنیا، استخر نیشکر، استخر دانشگاه شهید چمران، استخر مجموعه کارون و استخر شهید بابک معتمد در اهواز با اخذ کلیه مجوزات بهره‌برداری لازم و قانونی دارای مجوز فعالیت هستند.

سایر استخرهای استان نیز با طی کردن پروسه دریافت مجوز بهره‌برداری و اخذ مجوز فعالیت می‌توانند باعث شوند که مردم سراسر استان در این فصل گرم برای ساعاتی جهت فرار از گرما با خیال راحت به استخرها پناه ببرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
استخرهای ماهشهر ازادی و سپاه ماهشهر دوتاشون کلیه سانس ها به شرکت های پتروشیمی دادند و فقط شرکتی ها میتونن استفاده کنند و برای عموم ازاد نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها