به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد:

احیای ورزشگاه تختی اهواز نیازمند حمایت مسئولان

احیای ورزشگاه تختی اهواز نیازمند حمایت مسئولان

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه احیای ورزشگاه تختی اهواز نیازمند حمایت مسئولان استان است، گفت: استادیوم تختی نماد ورزش خوزستان است که امیدوارم هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برگردد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمید بنی‌تمیم در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز ایرادات قابل توجهی دارد که نمی‌توان منکر آن شد لذا از اسفند پارسال به مدت 2 ماه مسابقات فوتبال در این زمین برگزار نشد.

وی افزود: ابتدا به زمین چمن کود دادیم که افاقه نکرد و مجبور شدیم چمن ورزشگاه را به صورت کامل برداشته و مجدد خاکریزی کنیم. شش بار خاک متفاوت به آزمایشگاه خاک ارسال کردیم که پنج بار آن مورد تایید قرار نگرفت و همین موضوع باعث تعلل در کار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه برای ششمین بار، خاک نمونه، مورد تایید آزمایشگاه قرار گرفت بیان کرد: با توجه به اینکه بالغ بر 100 سرویس خاک نیاز داشتیم و از طرفی تردد ماشین آلات سنگین باید در طول شب انجام می‌شد، این امر فرآیند احیای زمین چمن را طولانی‌تر کرد.

وی با بیان اینکه از روزهای آینده کاشت چمن ورزشگاه تختی اهواز شروع می‌شود، گفت: متاسفانه هیچ لوله‌ای برای آبیاری در محوطه و فضای سبز ورزشگاه وجود نداشت که با کمک همکاران در واحد فنی و مهندسی دور تا دور ورزشگاه گودبرداری و لوله‌گذاری شد تا مجددا فضای سبز ورزشگاه احیا شود.

بنی‌تمیم ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان امیدواریم در اواخر شهریور امسال شاهد انجام مسابقات فوتبال در استادیوم تختی اهواز باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا استادیوم پیر تختی با همکاری سایر دستگاه‌ها و با حمایت شخص استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی احیا شود.

بنی‌تمیم افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم که این استادیوم به یک فضای ورزشی و فرهنگی تبدیل شود تا عموم مردم بتوانند راحت‌تر از آن استفاده کنند.

شایان ذکر است، ورزشگاه چند منظوره تختی اهواز در دهه 40 شمسی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و هم‌اکنون محل تمرین بسیاری از رشته‌های ورزشی است.

احیای ورزشگاه تختی اهواز نیازمند حمایت مسئولان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
1
از ورزشگاه غدیر چه خبر همینکه فولاد ازش کوچ کرد دیگه هیچ کس هزینه نگهداریش قبول نکرد بجای ورزشگاه غدیر همین تختی باز سازی می کردند مرکز شهر جاش بهتر نسبت به غدیر
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
1
تا زهکش عمیق برای دفع آبهای شور زیرزمینی زیر چمن ورزشگاه احداث نشود خاک فعلی چمن ورزشگاه نیز هم چون گذشته بتدریج شور و بی کیفیت خواهد شد این موضوع مهم باید در تمام ورزشگاه های استان بخصوص در غدیر و تختی اجرا شود همانطور که در ورزشگاه فولاد اجرا شده است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها