به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

احکام جدید انضباطی در خصوص دو تیم خوزستانی

آرای جدید انضباطی در خصوص دو تیم خوزستانی

خوزستان اسپورت- آرای جدیدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دوتیم خوزستانی صادر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در جدیدترین آرای کمیته انضباطی فدراسون فوتبال ایران که صبح روز شنبه اعلام شد، تیم استقلال شوش از حضور هوادارانش در ورزشگاه خانگی محروم گردید و یک بازیکن از تیم خلیج فارس ماهشهر تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات و ورزشگاه‌های فوتبال محروم است.

آرای صادره از سوی کمته انضباطی فدراسون فوتبال کشور بدین شرح است:

* دیدار تیم‌های استقلال شوش و یزد لوله یزد از سری رقابت‌های لیگ دسته سوم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال شوش تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری به مقامات رسمی مسابقه رخ داد. با توجه به تکرار این تخلف در مسابقات قبلی، این تخلف در خور صدور قرار دستور موقت است و به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، تیم استقلال شوش از حضور تماشاگرانش در ورزشگاه‌ها محروم است. این تیم باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مدت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند. رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

* دیدار تیم های نود ارومیه و خلیج فارس ماهشهر از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار شد و از سوی مهدی تازیک، بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه (داور) منعکس شد. از آنجائی که تخلفات حادث شده در خور صدور قرار دستور موقت است، به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی وی از حضور در ورزشگاه‌های فوتبال کشور محروم است و باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مدت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند. رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها