به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

رکورد فوتبال خوزستان در ثبت قراردادهای رسمی

رکورد فوتبال خوزستان در ثبت قراردادهای رسمی

خوزستان اسپورت- واحد نقل و انتقالات هیأت فوتبال خوزستان طی فصل گذشته با ثبت قراردادهای رسمی بیش از 15 هزار بازیکن، مربی و عوامل اجرایی از 363 تیم خوزستانی که در لیگ‌های مختلف استانی و کشوری حضور داشتند، بیشترین تعداد ثبت قراردادهای رسمی در بین تمام استان‌ها را داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی هیأت فوتبال خوزستان، فصل پرکار نقل و انتقالاتی 1400-1401 لیگ‌های مختلف فوتبال استان به پایان رسید و تیم‌‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی باید از اواسط تیرماه خود را برای پنجره نقل و انتقالات فصل جدید آماده نمایند.

واحد نقل و انتقالات هیأت فوتبال خوزستان با مسئولیت علیرضا جرفی در جریان این فصل پرکارترین واحد نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب گرفت که بیش از 15 هزار قرارداد رسمی مربوط به بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی 363 تیم خوزستانی را به ثبت رساند و رقمی بی‌نظیر در سطح فوتبال ایران به جای گذاشت. اهمیت این رکورد زمانی نمایان‌تر شد که تمامی قراردادها پس از بررسی دقیق و تکمیل مدارک به ثبت رسیدند و تیم‌های خوزستانی توانستند از تمامی بازیکنان ثبت‌نام شده در مسابقات رسمی استفاده کنند.

علیرضا جرفی در رابطه با فصل اخیر مسابقاتی فوتبال خوزستان اظهار داشت: فصل 1400-1401 فصل متفاوتی بود، چرا که باشگاه‌ها پس از دو سال محدودیت ناشی از ویروس کووید 19 با رعايت پروتکل‌های بهداشتی و لحاظ نمودن دستورالعمل‌های فدراسیون فوتبال به بهترین شکل ممکن در مسابقات لیگ مربوطه حضور پیدا کردند، به نحوی که در این فصل توانستیم با همت مدیران محترم باشگاه‌ها و پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوان جناب آقای طالقانی ریاست محترم هیأت، همچنین دبیر و اعضای محترم هیأت رئیسه و خزانه دار و مدیر محترم واحد مالی جناب آقای دکتر امید احمدی و مجموعه‌ی خوب همکاران خستگی ناپذیرم در هیأت فوتبال استان و هیأت‌های فوتبال شهرستان‌ها تمامی دوره‌های نقل و انتقالاتی پیش‌فصل و نیم‌فصل در تمامی لیگ‌ها را در زمانبندی تقویم ورزشی اعلام شده در سامانه نقل و انتقالات مدیریت فوتبال به اتمام برسانیم که جا دارد از همه این عزیزان تشکر ویژه نمایم.

جرفی ادامه داد: در بحث صدور یا تمدید پروانه باشگاه‌ها، اداره کل ورزش و جوانان استان به بهترین شکل ممکن عمل و همکاری لازم را داشتند که جا دارد از زحمات جناب آقای دکتر حمید بنی‌تمیم مدیرکل محترم ورزش و جوانان تشکر و قدردانی نمایم و مطمئنا با درایت، تخصص و برنامه‌های خوب ایشان در آینده نزدیک شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ورزش استان باشیم.

وی افزود: در این فصل بیش از 15 هزار بازیکن و مربی در لیگ‌های مختلف ثبت قرارداد داشتیم که این قراردادها شامل فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان لیگ برتر، لیگ یک، لیگ 2 و زیر گروه بوده که در مجموع 30 لیگ مسابقاتی برگزار و بیش از 295 تیم شرکت کننده که زیر مجموعه باشگاه‌های مختلف استان هستند فعالیت نمودند که با در نظر گرفتن 68 تیم کشوری بیش از 363 تیم فعال وجود داشته و در سطح فوتبال کشور بی‌نظیر است.

مسئول واحد نقل و انتقالات هیأت فوتبال خوزستان عنوان کرد: تقویم ورزشی به همراه شرایط رده‌های سنی پایه فصل جدید ورزشی 1401-1402 تدوین و به هیأت‌های فوتبال سراسر استان و همچنین مدیران عامل باشگاه‌ها ابلاغ شده تا در این زمینه برنامه‌ریزی و آمادگی لازم را جهت حضور در فصل جدید داشته باشند.

جرفی همچنین یادآور شد: با توجه به این‌که زمان پنجره نقل‌ و انتقالات پیش‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران، همچنین لیگ دسته اول ایران ابلاغ شده است، از تاریخ‌های 23 و 26 خردادماه آغاز و تا روزهای 9 و 12 شهریورماه ادامه خواهد داشت. به باشگاه‌های حاضر در این مسابقات اعلام کردیم برای جلوگیری از تراکم کار ثبت قراردادها را به روزهای پایانی موکول نکنند و در همان اوایل دوره نقل و انتقالات شروع به ارسال قراردادهای بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی تیم‌های خود  به واحد نقل و انتقالات هیأت فوتبال استان نمایند تا پس از بررسی لازم و ثبت نهایی، جهت صدور آی‌دی کارت به سازمان لیگ فوتبال ارسال شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
1
خدا قوت به آقای جرفی چهره جوان و آینده دار ورزش استان انشالله که همیشه موفق باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها