به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

برخورد با باشگاه‌های فروشنده داروهای غیرمجاز

برخورد با باشگاه‌های فروشنده داروهای غیرمجاز

خوزستان اسپورت- مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان با اشاره به بازرسی از باشگاه‌های استان، گفت: در حین بازرسی‌ها اگر متوجه وجود مکمل‌ها و داروها چه با برچسب وزارت بهداشت و چه بدون این برچسب شویم، با باشگاه متخلف برخورد شده و این داروها و مکمل‌ها جمع آوری می‌شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهنام قلی بیک در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص چگونگی نظرات بر باشگاه‌های ورزشی در استان، اظهار کرد: بازرسی‌ها به صورت یکپارچه و مداوم در سطح استان توسط ناظران هیات پزشکی ورزشی خوزستان در حال اجرا است و بازرسی‌ها نیز طبق فرم ستاد نظارت انجام می‌شوند.

وی بیان کرد: مواردی چون تعداد مربیان در باشگاه، مجوز باشگاه، کارت مربیگری، کارت بهداشت، بیمه ورزشی، استاندارد سالن و تجهیزات ورزشی، نبود داروهای ممنوعه، مکمل‌های مجاز و غیرمجاز در باشگاه‌ها و ... در حین بازرسی مدنظر هستند.

 مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: در حین بازرسی‌ها اگر متوجه وجود مکمل‌ها و داروها چه با برچسب وزارت بهداشت و چه بدون این برچسب شویم، با باشگاه متخلف برخورد شده و این داروها و مکمل‌ها جمع آوری می‌شوند.

وی عنوان کرد: این بازرسی‌ها از اردیبهشت‌ماه در سطح استان آغاز شد و تاکنون نیز ادامه‌ دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
با این نرخ ارز شک نکنید آشغال بهتون میفروشن نخرید عزیزان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها