به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شروع بلاتکلیفی در باشگاه نفت مسجدسلیمان

شروع بلاتکلیفی در باشگاه نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- ظاهرا مطابق روال سال‌های گذشته باز هم شاهد بلاتکلیفی در تیم‌های نفتی خوزستان خواهیم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، روز گذشته در خبرها داشتیم که هدایت یزدی مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان با انتشار پیامی در فضای مجازی از سمت خود کناره‌گیری نموده و اعلام کرد از این پس به‌عنوان یک هوادار کنار تیم نفت خواهد بود.

تقریباً همه ساله طرفداران نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان شاهد اتفاقات مشابهی در این 2 تیم جنوبی هستند و ظاهراً امسال نیز حکایت تکراری همچنان ادامه خواهد یافت.

از آن‌جا که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان پرسنل وزارت نفت هستند، احکام مدیریتی آن‌ها با تمام شدن هر فصل ورزشی به اتمام می‌رسد و برای ادامه فعالیت باید منتظر صدور مجوز جدیدی از سوی مسئولان رده بالاتر باشند. این پروسه معمولاً زمانبر بوده و باعث می‌شود دوره آماده‌سازی پیش فصل تیم نفت مسجدسلیمان دیرتر از حد انتظار شروع شود که طبیعتاَ این موضوع در جریان مسابقات روی نتایج تیم تأثیر منفی خواهد گذاشت.

باید منتظر ماند و دید که احکام اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال چه زمانی صادر خواهد شد تا این تیم خوزستانی اقدام به جذب بازیکن و آغاز تمرینات نماید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
1
و این قصه همچنان ادامه دارد ، من نمیدونم اینهمه بی برنامگی از کجا آب میخورد که هر فصل مسئولین دوست دارند که نفت MIS دیرتر از همه تیمهای دیگه بسته بشه و کمتر از همه تیمها بودجه بهش بدن ، باور کنید اینها فقط دارند تبعیض ایجاد میکنند بی خبر از اینکه مگر شیر بیدار نشه براشون
شیر همیشه شیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها