به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

نمره بیست مربی خوزستانی در لیگ دسته یک ایران

نمره بیست مربی خوزستانی در لیگ دسته یک ایران

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال ملاثانی با رهبری ابراهیم اشکش رکورد 20 بازی پیاپی بدون شکست را در فصل اخیر لیگ دسته اول به ثبت رساند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بدون شک لقب شگفتی‌ساز بزرگ فصل اخیر مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران برازنده‌ی تیم استقلال ملاثانی است؛ تیمی از منطقه‌ای محروم و فاقد امکانات که توانست نتایجی فراتر از انتظارات را به ثبت برساند و در نیمه بالای جدول لیگ یک جای بگیرد.

در حالی که استقلال ملاثانی به دلیل نداشتن اسپانسر مالی توان جذب بازیکنان مطرح و رقابت مالی با تیم‌های مدعی لیگ یک را نداشت، ابراهیم اشکش سرمربی استقلالی‌ها با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی فوتبال خوزستان تیمی را شکل داد که رکورد 20 هفته پیاپی بدون شکست را به ثبت رساند.

استقلالی‌های ملاثانی علاه بر اینکه ملوان انزلی تیم قهرمان لیگ دسته اول را در ورزشگاه مملو از تماشاگر انزلی شکست دادند، بر تیم‌های مدعی صعود و بالای جدولی مثل خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی جم، خوشه طلایی ساوه و ... هم به برتری دست یافتند.

آبی‌پوشان ملاثانی همچنین بعد از ملوان و مس صاحب کمترین تعداد شکست در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال بودند که آماری قابل تحسین و جالب توجه است.

اما نتایج درخشان و رکورد 20 هفته نباختن در لیگ دسته اول باعث شد تا ابراهیم اشکش در نظرسنجی اخیر کارشناسان و مربیان خوزستانی صاحب عنوان موفق‌ترین مربی فصل 1400-1401 فوتبال خوزستان شود.

این مربی جوان اهوازی همچنین این واقعیت را به اثبات رساند که با استعدادیابی در نقاط محروم خوزستان می‌توان تیمی متشکل از فوتبالیست‌های مستعد جنوبی شکل داد که با کمترین هزینه گریبان تیم‌های پرمهره و صاحب امکانات فوتبال ایران را می‌گیرد و رکوردهای کم نظیری را به ثبت می‌رساند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
محمد فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
0
9
ماشاالله به غیرت بچه های استقلال ملاثانی درود به شرف تک تکشون بخصوص ابراهیم خان اشکش شیر مرد به تمام معنا
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
0
9
جای تحسین داره واقعا تیم استقلال ملاثانی عالی بود. امیدوارم یکی از شرکتهای بزرگ استان این تیمو تحت پوشش قرار بده. اقای اشکش هم نشون داد مربی توانمندیه و مربیان بومی هم اگه حمایت بشن حرفهای زیادی واسه گفتن دارند.
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
1
9
درود بر اقای اشکش ومردان بی ادعای خوزستان، که مظلومانه و بادست خالی در روزهای سخت کاری کردن کارستان. وقتی که تیمهای استان وضع مالی خوبی داشتن سراغ غیربومی ها میروند، هم پول استان به هدر میرود، هم نتایج نامطلوب میگیرند. و روزی که توان مالی ندارن امثال اشکش. هرمزی. بختیاری راده. یزدی وووووووو استخدام و از آنها انتظار معجزه دارند. خداوند جای حق نشسته و اجحافی که درحق فرزندان بااستعدادخوزستان چه در بحث بازیکن چه مربی میشود قابل هضم نیست، آقایونی که ادعای مدیریت میکنید نسل فوتبال استان را دارید بااین ندانم کاریها نابود نموده وبزودی دراین دنیا وآخرت باید تاوان پس دهید، تا همینجا کافی ست. کمی انصاف داشته باشید. به سرمایه های استان ارج نهید، دل آنان رابیش ازاین نرنجانید. مربی که درجهنم انزلی ودیگر تیمهای متمول بادست خالی جواب دندان شکن داد واقعا مستحق بهترینها هست. بیایید ازکرمان ودیگر استانها درس عبرت بگیرید وبه مربی وبازیکن بومی بها بدهید تا پشتوانه ای برای آینده خوزستان داشته باشیم. تیمهای لیگ برتری ما فوتبال قشنگ وخوزستانی بازی نمیکنند. بازیکن ومربی وارداتی فوتبال مارو نابود کرد. خواهشا دیگر کافی است. فوتبال خوزستان رو بدست صاحبان اصلی که بومی اند و کم نیستن بدهیم و طی دوسال نتیجه این اعتماد رو خواهید دید... یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
5
و ای کاش نتایج قابل قبول این تیم کم بضاعت اما قابل احترام فوتبال خوزستان و ایران عبرتی بشه برای دیگر تیم های استان در لیگ برتر و دسته اول که بدونن فقط هزینه کردن و جذب بازیکنان میلیاردی تضمین موفق بودن تیم نیست .
هر وقت تیم های استان رو به بومی گرایی و استفاده از جوانان با انگیزه خوزستانی آوردن همیشه موفق بودن کما این که قهرمانی تیم های ما در سالیان گذشته خود سندی محکم بر این ادعاست.
امید آن که اسپانسری برای تیم خوب استقلال ملاثانی پیدا بشه تا با آسودگی خاطر برای فصل آینده آماده رقابت ها بشن.
به امید روزی که فوتبال خوزستان به روزهای درخشان خود بازگردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
3
سلام درود بر تیم استقلال ملاثانی ، بازیکنان و سرمربی موفق این تیم ابراهیم اشکش
آقای حیدری استقلال اهواز نظرات شما را خواندم و بسیار عالی بود بجز مربی گری آقای سهراب بختیاری زاده که صفر صفر بود و در هیچ تیمی موفق نبوده و عامل بدبختی استقلال خوزستان انتخاب ایشان در اول فصل بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
1
5
انشالله روزی ابراهیم اشکش رو ؛روی نیمکت تیمهای لیگ برتری خوزستان ببینیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
3
جناب آقای اشکش عزیز
بدینوسیله از زحمات جنابعالی و جوانان غیور ملاثانی کمال تشکر داریم واقعا در این فصل استقلال ملاثانی افتخاری بزرگ برای مردم خوزستان بود که توانست 28 هفته بدون باخت جز بهترین های تیم لیگ دسته اول باشد
ایکاش مسئولین محترم فولاد ، آقای اشکش و بازیکنان با استعداد خوزستانی را الگو و سرمشق قراردهند و بیش و بیشتر باعث نابودی آکادمی فولاد و جوانان خوزستانی توسط نکونام و بازیکنان پیر شمالی و از رده خارج نشوند
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
دوست عزیز ۱۱:۵۱ قصد بنده سیاوش بختیاری زاده ست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
4
جواب عملکرد استقلال ملاثانی، غیر از تحت حمایت اسپانسر به معنی واقعی و ساپورت مالی شدن، اتمام کار ورزشگاه ملاثانی برای لیگ آینده س. فقط امیدوارم بلایی سر این تیم نیارن، چون خوشحالی ورزشی ما خوزستانی ها هیچ وقت پایدار نبوده. سهمیه استقلال رامشیر رو که دادن به شهید قندی یزد. سهمیه استقلال نوین ماهشهر هم که شاهین اهواز خرید. استقلال اهواز و خوزستان هم که حرفی برای گفتن ندارن.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
1
4
زمان بگوویچ می رفت می گشت تو زمینای خاکی استعداد می اورد حالا اقای لالیگایی حاضر بازی تیمایی مثل استقلال ملاثانی یا شهرداری ماهشهر رو ببینه؟؟؟؟ افسوس از پولالی که حروم شد و صرف خرید امثال خلعت بری و بازیکن اسپانیایی شد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
1
با سلام
واقعا باید از آقای اشکش مربی توانمند خوزستانی تشکر و قدر دانی کرد ، چون نشون داد که خوزستان منبع بازیکنان با استعداد و بی ادعا هست
نشون داد که فقط باید بهشون اعتماد کنیم
امیدوارم تیمهای خوزستانی مثل استقلال خوزستان ، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان و حتی فولاد خوزستان به آقای اشکش اعتماد کنند
چه زمانی وقت اعتماد به مربیان بومی هست
مربی که اینجا زندگی کرده ، زجر کشیده ، نه فقط آقای اشکش
مربیان بی ادعای دیگری که کم نیستند
ای کاش در کنار اعتماد به مربیان سالم و با دانش و زحمتکشی مانند آقای اشکش ،تعصب بومی و خوزستانی داشتیم و بجای رانت و رابطه و دلال بازی از مربیان و بازیکنان بومی حمایت میکردیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها