به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

سه امتیازی که مانع از سقوط استقلالی‌ها شد

سه امتیازی که مانع از سقوط استقلالی‌ها شد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان یک فصل سخت از کابوس سقوط رهایی پیدا کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در ابتدای فصل اخیر لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران جزو مدعیان صعود به لیگ برتر قرار داشت، اما شرایط این تیم در طول مسابقات به گونه‌ای پیش رفت که در نهایت به ماندن در جدول قناعت کرد.

استقلال خوزستان بعد از بازی هفته سوم دور رفت شاهد تغییر مدیریت بود، سپس سهراب بختیاری‌زاده سرمربی این تیم در خاتمه نیم‌فصل نخست کنار گذاشته شد و نتایج نامطلوب داود مهابادی در نیم‌فصل دوم نیز باعث برکناری وی گردید. سرانجام سکان هدایت تیم به مربیان خوزستانی سپرده شد و سیروس پورموسوی بعنوان مدیرفنی به مسائل فنی آبی‌پوشان طی چند هفته پایانی نظارت داشت.

جدول رده‌بندی نهایی لیگ دسته اول این واقعیت را نمایان کرد که استقلال خوزستان تنها با اختلاف 3 امتیاز توانسته از خطر سقوط به دسته دوم رهایی یابد و بقایش در لیگ دسته اول را مدیون 3 امتیازی است که در بازی مهم برابر ویستا توربین تهران به دست آورد.

استقلال خوزستان که طی چند هفته پایانی نیم‌فصل دوم مجبور به برگزاری مسابقات خانگی‌اش در استان لرستان شده بود، در مهم‌ترین بازی فصل روبروی تیم ویستا توربین در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و همین 3 امتیاز سرنوشت ساز باعث بقای آبی‌پوشان جنوبی در لیگ یک و سقوط تیم تهرانی به لیگ دسته دوم شد.

سه امتیازی که مانع از سقوط استقلالی‌ها شد

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها