به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

بزرگ: در آبادان از ما می‌خواستند سهمیه بگیریم

بزرگ: در آبادان از ما می‌خواستند سهمیه بگیریم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، بازیکنان این تیم با وجود پرداخت نشدن بخش عمده‌ای از مطالبات‌شان دوست ندارند از این باشگاه شکایت کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، شروین بزرگ در گفت‌وگو با تسنیم درباره فصلی که صنعت نفت پشت سر گذاشت، گفت: ما در مجموع در نتیجه‌گیری نوسان داشتیم، ولی در یک مقطع نتایج خوبی گرفتیم و همین موضوع کمک کرد تا به رده‌های پایین جدول نرویم. آن زمان که نتایج خوبی می‌گرفتیم، در آبادان و در سطح شهر که هواداران ما را می‌دیدند این درخواست را داشتند که سهمیه آسیا بگیریم، هر چند که امسال سهمیه‌ای نداریم، ولی آنها دوست داشتند در رده‌های بالای جدول باشیم.

وی ادامه داد: البته در این زمینه باید بودجه و پتانسیل صنعت نفت را با تیم‌های دیگر هم قیاس کنیم. فکر کنم تیم ما بد نتیجه نگرفت و این در حالی است که در طول فصل بارها از لحاظ مالی اذیت شدیم و این موضوع روی تمرکز ما تأثیر منفی گذاشت. در حالی که فصل به پایان رسیده است، فقط 60 درصد پول گرفتیم و تقریباً نیمی از پول‌های‌مان را نداده‌اند. بازیکنان هم هرگز دوست ندارند از صنعت نفت شکایت کنند و امیدوارم پول بازیکنان پرداخت شود.

مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان در مورد وضعیت قراردادش برای فصل بعد خاطر نشان کرد: در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و واقعیت هم این است که چند پیشنهاد خوب به من رسیده، ولی هنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن به تیم دیگری نگرفته‌ام. زیاد عجله ندارم و سعی می‌کنم یک تصمیم خوب بگیرم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
3
این بازیکنهایی که اینهمه منت سر ما میذارن اولا که پولشون رو کامل از باشگاه میگیرنن. دوما اگه تیم صنعت نبود اکثرشون باید میرفتن لیگ دسته یک بازی میکردن. اقای شروین شما که نیمفصل اون قدر تبلیغ کردی پرسپولیس من رو میخاد و چقد منت سر ما گذاشتی بفرما الان که بازکن آزاد هستی چرا نمیری پرسپولیس؟؟؟ جواب واضحه چون پرسپولیس تورو نمیخاد و الان باید دنبال تیم بگردی .
پاسخ ها
آرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
کدوم پرسپولیس این بنده خداها از فجرم پیشنهاد نداشتن
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
4
دقیقا وقتی شروین بزرگ در ترکیب اصلی ما قرار میگرفت ما ده نفره بازی می کردیم بازی با یک مهاجم اونم با شروین با هیکل درشتی که دارد فقط باید بازی مستقیم انجام بدی و پاسی که بهش ارسال میکنی احتمالش 50 درصد که توپ رو در اختیار بگیره ما به مهاجم سرعتی ، تمام کننده نیاز داریم ، علی امیری و شروین جان در حد نام بزرگ صنعت نفت آبادان نیستند ، امسال صنعت نفت مهاجم نداشت مدافع گل میزد ، هافبک دفاعی گل میزد ولی مهاجمان ما گل نمیزدند امسال اول باید چند مهاجم گلزن جذب کنیم
با تشکر از بازیکنان ، کادر فنی ، مدیریت باشگاه و آقای منصوریان
انشالله سال دیگه یک تیم خوب در حد نام آبادان در لیگ برتر ببینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
1
4
آقای شروین برنده مس کرمان بود که سه سال پیش شما را به فولاد انتقال داد و نگو عجله ندارم برای انتخاب تیم جدیدم لطفا عجله کن برای انتخاب تیم جدید خودت چرا که در غیر اینصورت تیم‌های لیگ دویی هم شما را نمی خواهند
۲ سال در فولاد بودی فقط یک گل زدی
در صنعت هم بجز همان گل اتفاقی چیز دیگه ایی ندیدیم
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
3
نه شروین خان یجوری حق بجانب صحبت میکنید انگار شق القمر کردید؟ نه برادرم درفصول گذشته با بودجه کمتر رتبه صنعت نفت خیلی بهتراز این فصل بوده بله چندهفته خوب بودید البته 10 هفته هم افتضاح بودید. حتی اگر تمام پول قراردادتون را روز اول فصلم داده بودند بازم هزارتا بهانه برای نتایج ضعیفتون داشتید به نسبت پولی که گرفتید نتیجه وجایگاه جدولتون برای آبادان وهواداران صنعت نفت قابل قبول نیست (خسته نباشید اما جایگاه بسیاری ازشما اصلان درحد صنعت نفت آبادان نیست) بااحترام باید تیم مشهد یا فجرسپاسی می بودید (بگذریم) ایشالله فصل جدید همتون که دلتون اصلان با آبادان نیست به قرمزوآبی بروید
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
4
وقتی نفت مسجدسلیمان یا آبادان در لیگ یک باشند مشکل مالی ندارن اما وقتی در لیگ برتر میان بخاطر قانون منع ترزیق بودجه شرکتهای ملی و دولتی در تیم های لیگ برتری دچار مشکلات مالی زیادی میشن ، فقط دود این صنایع مال ماست و پولش برای دیگران!! واقعا باید مسئولین و نمایندگان مجلس برای اصلاح این قانون تلاش بکنند.
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
2
شما اگرپیشنهاد داری معطل چی هستی این حرفا دیگه قدیمی شده نه جونم دست درد نکنه صنعت قید مهاجم گل زن مثل تو نمیخواد برو گلهات تو تیم جدید بزن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها