به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۳۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

نتایج بازی‌های امشب دسته دوم فوتبال ایران

نتایج بازی‌های امشب دسته دوم فوتبال ایران

خوزستان اسپورت- پرونده بازی‌های گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور امشب بسته شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته پایانی بازی‌های گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال ایران چهارشنبه برگزار شد و تیم شهرداری ماهشهر در یک بازی تشریفاتی مقابل تیم سقوط کرده‌ی ایرانجوان بوشهر با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

با نتایجی که امشب رقم خورد، تیم آبی‌پوشان تهران نیز از این گروه همراه با ایرانجوان بوشهر که قبلا سقوط کرده بود به دسته سوم تنزل پیدا کردند.

تیم چوکا تالش به عنوان تیم نخست جواز صعود به لیگ دسته اول ایران را کسب کرد، شهرداری بندرعباس به مرحله پلی‌اف راه یافت و تیم شهرداری ماهشهر که ابتدای فصل جزو مدعیان اصلی صعود به شمار می‌رفت، در رده پنجم ایستاد.

اما در گروه ب لیگ دسته دوم که تیم‌های خلیج‌فارس ماهشهر و فولادنوین اهواز در ان حضور دارند، تیم‌ها منتظر آرای کمیته انضباطی و کمیته اخلاق در خصوص برخی از بازی‌های مورد اعتراض هستند. هنوز 2 هفته از بازی‌های گروه ب باقی مانده و پرونده چند بازی هم در مراجع قضایی فدراسیون فوتبال تحت بررسی است که آرای این پرونده‌ها می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در سرنوشت تیم‌های مختلف داشته باشد.

تیم‌های خلیج‌فارس ماهشهر و فولادنوین اهواز هم منتظر آرای صادره از سوی فدراسیون هستند تا در 2 هفته باقی مانده از بازی‌های گروه ب مقابل حریفان به میدان بروند.

نتایج بازی‌های امشب گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور به شرح زیر است:

* ایرانجوان بوشهر 0 – شهرداری ماهشهر 3
* شهداء رزکان کرج 0 – چوکا تالش 0
* نفت و گار گچساران 3 – شهداء بابلسر 0
* آبی پوشان تهران 0 – شهرداری بم 1
* پیام توس مشهد 3 – بعثت کرمانشاه 0
* نیروی زمینی تهران 0 – شهرداری بندرعباس 0
* سپیدرود رشت 1 – شهید اورکی اسلامشهر 0

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها