به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۳۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نتایج لیگ 2؛ پیروزی فولادنوین و باخت خلیج فارس

نتایج لیگ 2؛ برد فولادنوین و باخت خلیج فارس

خوزستان اسپورت- یک پیروزی و یک شکست در بازی‌های امشب لیگ 2 برای تیم‌های خوزستانی ثبت شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته بیست و چهارم مسابقات گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران امشب در شهرهای مختلف برگزار شد و دو تیم خوزستانی در این گروه به مصاف حریفان رفتند.

تیم فولادنوین اهواز با نتیجه یک بر صفر مقابل عقاب تهران به برتری دست یافت. حجت چهارمحالی مهاجم باتجربه خوزستانی تنها گل این مسابقه را درون دروازه تیم تهرانی جای داد تا شاگردان حسن هوری 37 امتیازی شوند.

اما تیم خلیج‌فارس ماهشهر در مصاف با تیم مس نوین کرمان ناکام ماند و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. امیرحسین صالحی گل برتری تیم کرمانی را به ثمر رساند تا ماهشهری‌ها دست خالی به خانه بازگردند.

تاکنون صعود تیم شاهین بندرعامری بوشهر از این گروه به لیگ دسته اول قطعی شده، رقابت بین تیم‌های ون‌پارس اصفهان، نود ارومیه، خلیج‌فارس ماهشهر، فولادنوین اهواز و شهیدقندی یزد برای احراز رتبه دوم این گروه در جریان است و طی دو هفته پایانی تکلیف این گروه مشخص خواهد شد.

این در حالیست که در گروه الف تیم شهرداری ماهشهر کاملا از صعود ناامید شده است و هر نتیجه‌ای که در 2 هفته پایانی این گروه رقم بخورد، تیم شهرداری هیچ شانسی برای صعود نخواهد داشت. بازی‌های هفته بیست‌وپنجم گروه الف روز سه‌شنبه 3 خردادماه برگزار می‌شود.

نتایج لیگ 2؛ برد فولادنوین و باخت خلیج فارس

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مصطفی میناب
|
Netherlands
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
1
ماشاالله حجت چارمحالی هنوزیادمه لیگ پنجم درورزشگاه آزادی چه بازی قشنگی مقابل پرسپولیس انجام دادویک گل هم زد .لباس دروازه بان فولادنوین خیلی قشنگه یه زمانی فولادبالباس قرمزگوجه ای وزرد وهمچنین نارنجی بازی میکرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها