به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

بازگشت دوباره تماشاگران به مسابقات فوتبال

بازگشت دوباره تماشاگران به مسابقات فوتبال

خوزستان اسپورت- در حالی که دو روز قبل اعلام شد تمامی دیدارهای رسمی فوتبال کشور تا پایان فصل بدون تماشاگر انجام می‌شود، تصتمات جدیدی در این خصوص اتخاذ شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتی از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها خبر داد و نوشت: با دستور معاون اول رئیس جمهور، برگزاری مسابقات فوتبال تا پایان لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پیش از این، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران،  با ارسال نامه‌ای به روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها به نامه ارسالی از وزارت کشور مبنی بر عدم رعایت کامل پروتکل‌ها در ورزشگاه‌ها اشاره کرده و درباره ادامه حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تذکراتی داده بود.

در این نامه ذکر شده بود که در صورت برقرار نبودن ارتباطات سامانه‌های فروش الکترونیک با سامانه ایران مسابقه‌ای نباید با حضور هواداران برگزار شود. همچنین در صورت عدم فروش بلیت الکترونیکی و استعلام تزریق 2 دوز واکسن کرونا از سامانه ایران من حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ممنوع است.

با این تفاصیل تیم‌هایی که الزامات مربوطه مثل فروش بلیت الکترونیکی و استعلام تزریق واکسن کرونا را مهیا کنند از حضور هوادارانشان در ادامه فصل جاری لیگ بهره‌مند خواهند شد.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
2
چطور شد که ظرف دو روز هم سامانه بلیط فروشیها درست شد و هم کرونا از بین رفت . لطفا به شعور هوادارای تیمها توهین نکنید . انگاری خوششون میاد با روح و روان مردم بازی کنن
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
2
اقایون تا نفعی براشون نداشته باشه بیخودی طرحی اجرا نمیکنن شهرمحروم ومظلوم و فقیر و خاکی ابادان که امسال ورزشگاه پیر تختی ابادان با تماشگر ندید
کرمرضا روشنی
|
United States of America
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
0
1
حق نفت مسجد سلیمان هم خورده شد اونا که خیلی به هواداراشون نیاز داشتن چرا بدون تماشاگر بود بابا عمدی درکار فجر سپاسی نگه دارند درلیگ شک نکنید فجر پا پنالتی ذوب آهن میبره به لطف داور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها