به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

رکورد شانزده هفته‌ای بدون باخت مربی خوزستانی

رکورد شانزده هفته‌ای بدون باخت مربی خوزستانی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال ملاثانی با هدایت ابراهیم اشکش رکورد 16 بازی پیاپی بدون شکست را به ثبت رسانده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در ابتدای فصل جاری لیگ دسته اول که تیم استقلال ملاثانی درگیر مشکل مربوط به تعیین مالکیت باشگاه بود و تمامی بازیکنان اصلی‌اش را در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته از دست داد اکثر کارشناسان از این تیم به عنوان گزینه اصلی سقوط نام می‌بردند.

آبی‌پوشان ملاثانی اما با رهبری ابراهیم اشکش نتایجی فراتر از پیش‌بینی‌ها کسب کردند و ضمن اینکه از منطقه سقوط فاصله گرفتند، یک رکورد جالب توجه را در لیگ دسته اول به ثبت رساندند که کمتر تیمی موفق به خلق آن شده است.

استقلالی‌ها 16 هفته متوالی است که در لیگ به هیچ تیمی نباخته‌اند و طی این مدت طولانی 4 برد و 12 مساوی داشته‌اند و همانطور که قبلا ذکر شد اگر اشتباهات داوری یا بدشانسی گریبانگیر این تیم خوزستانی را نمی‌گرفت برخی از تساوی‌های این تیم می‌توانست تبدیل به بردهای سه امتیازی شود و استقلال ملاثانی را به بالای جدول نزدیک کند.

استقلال ملاثانی در شرایطی چنین رکوردی را به ثبت رساند که از نظر مالی بسیار پایین‌تر از بقیه تیم‌های دسته اولی بود و از طرفی هم به دلیل آماده نبودن ورزشگاه شهداء ملاثانی بازی‌های خانگی‌اش را در بقیه شهرهای استان به انجام رساند.

در راه موفقیت این تیم باید به نقش تأثیرگذار ابراهیم اشکش مربی جوان اهوازی اشاره داشت. این مربی پس از آن‌که تمامی بازیکنان فصل گذشته استقلال ملاثانی از این تیم جدا شدند، با جمع کردن مجموعه‌ای از بازیکنان بومی مناطق محروم خوزستان تیمی با اسکلت‌بندی جدید را پایه‌گذاری کرد و هفته به هفته رشد فنی این تیم بیشتر از قبل به چشم آمد.

استقلال ملاثانی بدون شک در چهار هفته پایانی لیگ یک نیازمند حمایت مالی از سوی مسئولان رده اول استان خواهد بود تا ضمن ادامه نتایخ خوب هفته‌های اخیرش سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ دسته اول را حفظ کند و فصل را با موفقیت به پایان برساند.

رکورد شانزده هفته‌ای بدون باخت مربی خوزستانی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
3
مرحبا به مجموعه استقلال ملاثانی واقعا باعث افتخارید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
4
این همه شرکت پتروشیمی و فولادی و نفتی و ... در خوزستان داریم و کاش یکی از این شرکتهای بزرگ تیم استقلال ملاثانی رو زیر پوشش قرار بده تا اینقدر دغدغه مشکلات مالی نداشته باشند.
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
3
الحق این تیم مستحق حمایت است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
4
با سلام و درود بر جاب آقای اشکش و بازیکنان متعصب و قهرمان خوزستانی ، موفقیت بی نظیر شما تبریک میگوییم امیدوارم پیروزهای شما با استفاده از جوانان بومی ، درس عبرتی برای مدیران بی لیاقت ( گرشاسبی ) و سرمربی (نکونام ) و مربیان بی سواد و نابود کننده فولادو آکادمی بازیکن ساز شود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها