به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

نفت 1 – نساجی 1؛ گل امیدبخش در لحظات پایانی

نفت 1 – نساجی 1؛ گل امیدبخش در لحظات پایانی

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته بیست و هفتم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
شنبه 24 اردیبهشت 1401 – ساعت: 20
نفت مسجدسلیمان 1 – نساجی مازندران 1
گل: امین اسدی (1+90) برای نفت – عبدالکریم اسلامی (39) برای نساجی
داور: محمدحسین ترابیان
کمک داوران: محمدرضا مدیر روستا و علی رعیت
اخطار: محمد خرم‌الحسینی، مسلم مجدمی، امین اسدی (نفت) – رضا جعفری، مهرداد عبدی، حامد شیری (نساجی)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، علیرضا دغاغله، میلاد باقری، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، میثم نقی‌زاده، محمد خرم‌الحسینی، مسلم مجدمی (85- امیر روستایی)، مهدی هاشم‌نژاد، پیمان میری و میرهادی میرجوان
سرمربی: رضا مهاجری

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید غلامعلی بیگی، متین کریم‌زاده، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری (69- رضا جعفری)، مهرداد عبدی، محمد قربانی، صابر حردانی (69- احسان قهاری)، عبدالکریم اسلامی (80- محمدمهدی نظری) و حسین زامهران (88- محمدجواد کهنه‌سرا)
سرمربی: اسماعیل اسماعیلی

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی حساس از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر با نتیجه یک بر یک مقابل نساجی مازندران به تساوی رسید.

زردپوشان نفت در جریان نیمه اول تهاجمی‌تر از نساجی ظاهر شدند و خطرات جدی هم به روی دروازه حریف ایجاد کردند اما تیمی که به گل رسید نساجی مازندران بود. شوت دقیقه 8 میرهادی میرجوان و ضربه تماشایی دقیقه 11 مجید عیدی دو فرصت خوب نفتی‌ها بودند که تبدیل به گل نشدند و شوت پیمان میری در دقیقه 23 به تیر افقی دروازه نساجی خورد تا اینکه در دقیقه 39 قرمزپوشان نساجی توسط عبدالکریم اسلامی دروازه میزبان را گشودند و این نیمه با برتری تیم شمالی به پایان رسید.

در نیمه دوم یاران نفت مسجدسلیمان حملات زیادی را به سوی دروازه نساجی مازندران طراحی کردند و چند موقعیت گلزنی هم نصیب تیم میزبان شد تا سرانجام در اولین دقیقه از وقت تلف شده موج حملات نفتی‌ها نتیجه داد و امین اسدی یار تعویضی زردپوشان گل مساوی را زد تا در روزی که فجرسپاسی هم مغلوب هوادار تهران شد، امید نفتی‌ها برای ماندن در لیگ بیشتر شود.

شرح گل‌ها
0-1 (نساجی): حسین زامهران از منطقه راست خط دفاعی نفت مسجدسلیمان گریخت و ارسال وی بعد از دفع اشتباه مسعود پورمحمد نصیب عبدالکریم اسلامی شد تا این مهاجم باتجربه دروازه میزبان را باز کند.

1-1 (نفت): ارسال علیرضا دغاغله به درون محوطه جریمه نساجی مازندران با دفع اشتباه مدافع این تیم همراه شد و امین اسدی مهاجم زردپوشان نفت با ضربه روی پای راست دروازه شمالی‌ها را فرو ریخت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
3
باز خداروشکر مساوی شد
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
1
4
فوتبال کثیف داوران ضعیف! چرا پنالتی نفت اعلام نمی شه چرا بازیکن نساجی اینقدر خطا میزنه حمله نفت را میگیره چون کارت داره کارت دوم نمیده .نفت امتیاز به داور داد نساجی تیم نبود روباه بود گریخت با کمک داور
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
3
حیف کاش میبردیم اما همین که گل مساوی رو زدیم هم خوبه امروز هم فجر باخت فاصله 3 امتیازه
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
1
3
حق نفت و فولاد خوزستان خورده شده توسط مسوولان ترسو و بی کفایت خوزستان ، چرا نفت مسجدسلیمان یک میلیارد خرج بکنه تا شرایط تامین بلیط و قوانین ورود تماشاگر را بگیره بعد اجازه ندن ورزشگاه خانگی تماشاگر بیاد، امروز نفت به مسولین بی کفایت و داور باجگیر امتیاز داد متاسفیم پنالتی نفت را نگرفت اخراج بازیکنان نساجی انجام نشد
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
2
1
عالی بود 9 موقعیت صدرصد گل نفت داشت و نهمین موقعیت گل شد این نشون میده تیم نفت عالی بود .
بنده قبل بازی عرض کردم که تیم نساجی چه بد باشه چه خوب طلسم شده در مسجدسلیمان و میبره که دوستان دیدن چقدر نفت بدشانسی اورد و گل نساجی هم دقیقا اشتباه مرگبار پورمحمد بود که قبل بازی به ان اشاره کردم و دوستان امیدوارم عرایض قبل بازی بنده پی برده بودند .
حالا یه نوید بدم خدمتتون بازی با گلگهر انشالله امتیاز خواهیم گرفت مساوی که حتمیست و نود در صد هم امکان برد نفت مسجدسلیمان وجود داره و انشالله محسن زاده بتونه در این بازی کلینشیت کنه
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
1
نفت مسجدسلیمان عالی بازی کرد ، درود بر شرف همه بازیکنان و کادر فنی ، بیست بودین بیست ،
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
1
بازهم شکر... درود بر مردان بی ادعا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها