به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

اعلام زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال

اعلام زمان احتمالی شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از شروع فصل آینده لیگ برتر فوتبال در تاریخ 15 تا 20 مردادماه خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سهیل مهدی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره زمان شروع فصل بعد مسابقات لیگ گفت: سعی می‌کنیم نیمه اول مردادماه لیگ فصل آینده را شروع کنیم، فکر می‌کنم نهایتا 15 تا 20 مردادماه شروع کنیم تا نیم‌فصل را در زمان برگزاری جام جهانی داشته باشیم.  سرمربی تیم ملی برنامه لیگ را از ما خواسته و اگر خللی در برنامه‌های تیم ملی به وجود نیاید، برنامه‌ریزی قطعی را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل جاری لیگ طبق‌ برنامه اعلام شده قبلی به پایان می‌رسد؟ گفت: بله روز 8 خردادماه مسابقات لیگ تمام می‌شود.

سهیل مهدی در خصوص اینکه آلودگی هوا خللی در برگزاری مسابقات این هفته نمی‌کند، اظهار داشت: خوشبختانه آلودگی نیست و گرد و غبار است و خطر به رده سنی بزرگسالان نرسیده، البته سلامتی همه برای ما مهم است ولی خواهش ما این است که مسئولان مساعدت داشته باشند و در صورتی که آلودگی هوا به مرز اضطرار هم رسید، ما بازی‌ها را با هر شرایطی که هست برگزار کنیم تا تیم ملی لطمه نخورد. امکان برگزاری مسابقات را در صورت تعویق نداریم. مشکل آلودگی را در جنوب کشور هم داریم و امیدواریم که بتوانیم لیگ به موقع تمام شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها