به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

رکورد جالب استقلالی‌ها به چهارده بازی رسید

رکورد جالب استقلالی‌ها به چهارده بازی رسید

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال ملاثانی با وجود تمام مشکلات مالی عملکرد آبرومندانه‌ای در لیگ دسته اول کشور داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران به هفته‌های سرنوشت‌ساز نزدیک شده و تیم استقلال ملاثانی که همراه با استقلال خوزستان به عنوان نماینده‌ی این خطه در لیگ یک حضور دارد برای حفظ سهمیه استان تلاش می‌کند.

آبی‌پوشان ملاثانی که به دلیل آماده نبودن ورزشگاه این شهر دیدارهای خانگی را در اهواز یا سایر شهرهای خوزستان انجام می‌دهند، به عنوان کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ دسته اول توانسته‌اند با هدایت ابراهیم اشکش عملکرد آبرومندانه‌ای را در مصاف با حریفان متمول به نمایش بگذارند.

استقلالی‌ها 14 هفته متوالی در لیگ یک شکست نخورده‌اند و از تاریخ 22 دی‌ماه 1400 تا کنون حدود چهار ماه است که مغلوب هیچ تیمی نشده‌اند. در این مدت 3 برد و 11 تساوی در کارنامه این تیم سخت‌کوش جنوبی به ثبت رسیده تا رکورد 14 مسابقه پیاپی بدون باخت به نام استقلال ملاثانی نوشته شود.

نکته جالب توجه این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول اینست که فقط 2 تیم صدرنشین مس کرمان و ملوان انزلی تعداد باخت‌هایشان از استقلال ملاثانی کمتر است و شاید تنها دلیلی که سبب شده این تیم محروم و فاقد امکانات خوزستانی در بالای جدول نباشد به تساوی‌های پرتعداد برگردد که در چند بازی اشتباهات داوری و بدشانسی هم در آن دخیل بوده است.

در فاصله شش هفته تا پایان فصل جاری، تیم استقلال ملاثانی نیاز به حمایت مالی بیشتری از سوی مسئولان شهری و استانی دارد تا بازیکنانش را با روحیه بهتری روانه میدان کند و با افزایش امتیازات بقایش در لیگ دسته اول را تضمین کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
7
ان شاء ا... تا پایان فصل هم مغلوب نشود و با برد زمین را ترک کند
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
7
عشق است اس ملاثانی انشااله درلیگ یک خواهند ماند
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
6
جای تقدیر داره زحمات سرمربی و بازیکنان استقلال ملاثانی با اینکه از نظر امکانات مشکل دارن ولی با تعصب و بازیهای خوب از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع میکنند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها