به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹
تعداد نظرات: ۲۰ نظر

فولاد 1 – الاهلی 1؛ تساوی فولادمردان در شب پایانی

فولاد 1 – الاهلی 1؛ تساوی فولادمردان در شب پایانی

خوزستان اسپورت
هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا 2022 – استادیوم امیر عبدالله الفیصل
چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 – ساعت 00:45
فولاد خوزستان 1 – شباب الاهلی امارات 1
گل‌ها: لوسیانو پریرا (71- پنالتی) برای فولاد – یحیی الغسانی (82) برای شباب الاهلی
داور: کو هیونگ جین
کمک داوران: یون جایول و پارک سانگ جون
اخطار: عبدالعزیز هیکل، عید خمیس (شباب الاهلی)

فولاد خوزستان: شهاب‌الدین گردان، مهدی شیری (86- ایوب والی)، سینا شاه‌عباسی، عارف آغاسی، وحید حیدریه، محمد آبشک (80- احمد عبدالله‌زاده)، حمید بوحمدان، آیاندا پاتوسی (63- محمدرضا خلعتبری)، ساسان انصاری (63- مجتبی نجاریان)، محمدرضا عباسی (80- ایبای گومز) و لوسیانو پریرا
سرمربی: جواد نکونام

شباب الاهلی امارات: ماجد ناصر، سالمین خمیس، ولید عباس، یوسف جابر، عبدالعزیز حسین هیکل، عزیزجان جانییف، ماجد حسن (65- عید خمیس)، عمر عبدالرحمان (61- محمد جمعه)، فدریکو کارتابیا (20- یحیی الغسانی)، حارب عبدالله و توماس اولسن
سرمربی: مهدی علی

خلاصه بازی
تیم فوتبال فولاد خوزستان در آخرین بازی از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات به تساوی یک بر یک رسید.

نیمه اول این مسابقه با موقعیت‌های زیاد گلزنی همراه نبود و تنها چند صحنه خطرناک روی دروازه‌ها ایجاد شد. فولادمردان که در صورت کسب تساوی هم صدرنشینی را حفظ می‌کردند، سعی در بستن راه‌های نفوذ بازیکنان شباب الاهلی و اداره بازی داشتند و تیم اماراتی هم به دنبال یافتن روزنه‌ای برای رسیدن به گل بود. در این نیمه فولادی‌ها یک فرصت خوب گلزنی در دقیقه 7 داشتند که با ضربه لوسیانو پریرا هدر رفت. تیم شباب الاهلی هم سه فرصت داشت که در دقیقه 15 شهاب گردان مانع از گلزنی توماس اولسن شد، در دقایق 27 و 39 شوت‌های عمر عبدالرحمان و عزیزجان جانییف از بالای دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفتند. مصدومیت فدریکو کارتابیا موثرترین بازیکن شباب الاهلی از نکات مهم این نیمه بود که تیم اماراتی را مجبور به تعویض در دقیقه 20 بازی کرد.

در نیمه دوم، ابتدا یحیی الغسانی یک موقعیت خوب را از مقابل دروازه فولاد به بیرون زد و در ادامه فولادی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که لوسیانو پریرا پنالتی کسب شده را در دقیقه 71 تبدیل به گل کرد و فولادمردان را پیش انداخت. دقایقی بعد از این گل شهاب گردان یک ارسال خطرناک را از مقابل دروازه تیمش دور کرد و صحنه بعدی با اشتباه فاحش عارف آقاسی و ضربه یحیی الغسانی گل تساوی شباب الاهلی را در دقیقه 82 رقم زد تا این مسابقه کم‌حادثه با تساوی یک بر یک تمام شود.

بدین ترتیب، تیم فولاد خوزستان با کسب 12 امتیاز و به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله بعدی راه یافت و باید منتظر مشخص شدن حریفش در مرحله حذفی باشد.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): سوت داور بازی به نشانه اعلام خطای پنالتی مدافع شباب الاهلی روی حمید بوحمدان به صدا در آمد و لوسیانو پریرا مهاجم باتجربه برزیلی این پنالتی را با ضربه زمینی تبدیل به گل کرد و تیمش را پیش انداخت.

1-1 (شباب الاهلی): در پی اشتباه فاحس عارف آقاسی مدافع میانی فولاد خوزستان توپ به یحیی الغسانی مهاجم شباب الاهلی رسید و این بازیکن در حالت تک‌به‌تک با ضربه چکش دروازه گردان را گشود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۰
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
8
مبارک باشه واس هوادارای فولاد و خوزستانیهای عزیز که تیم اول صعود کردیم...ان شاءالله تو دور بعدی تعویضهای احساسی انجام ندیم ک اینجور گل بخوریم...و یه گلزن درجه یک بیاریم که اینجور فرصت از دست ندیم... موفق باشید یا حق
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
1
6
خسته نباشید به بازیکنای فولاد خوزستان و تبریک دوباره بابت صعود.
عارف آقاسی در بازی قبل هم پاس گل به مهاجم الغرافه داد که سینا شاه عباسی دروازه رو نجات داد متاسفانه از وقتی که از استقلال برگشته خیلی افت کرده. این بازیکن اسپانیایی هم به ناحق جای یک بازیکن را در فولاد گرفته و پول میگیرد .
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
5
سلام انشالاه با گرفتن چند بازیکن خوب خارجی تیمو تقویت کنن به امید قهرمانی فولاد خوزستان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
2
5
بازی دلچسبی از دوتیم ندیدیم .عارف آغاسی بااین همه تجربه کار بسیار بچگانه انجام داد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
10
6
بهرشکل با هر جان کندنی فولاد رفت به دور بعد ، چاشنی شانس و قرعه خوب ، بردهای اقتصادی و ...
درسالهای قبل فولاد وقتی موقعیت خوب نسبی هم به دست می آورد تیمهای پایتخت و سپاهان برای آن موقعیت هزینه زیادی میکردند چه بازیکن و چه مربی . امیدوارم این بار شانس به درب خانه فولاد بیاد و این کادر رو مثل آش نذری از فولاد بقاپونن.
خصوصا عدم موفقیت سپاهان باعث بشه هر چه سریعتر سپاهان با نکونام به توافق برسند و ما از شر این بازیهای کسل کننده و بازیکنان و کادر راحت بشیم.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
4
5
به سختی 1 گل میزنیم بعد خیلی راحت گل میخوریم مثل بازی رفت هم راحت گل خوردیم مرحله بعدی بازیها سخت هستن و باید روبرو تیمای خوب بازی کنیم و هر اشتباه کوچیک باعث حذف تیم میشه .
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
3
6
اولا تبریک صعود فولاد محبوب به دور بعدی.
دوما طبق نکاهی که به جدول گروهها انداختم فولاد با وجودیکه در آسونترین گروه آسیا بود اما بین 4 تا صدرنشینی که تا حالا صعودشون قطعی شده 12 امتیاز گرفته یعنی کمترین امتیاز بین 4 تا صدرنشینی که صعود کردن . با 5 گل زده هم کمترین گل زده رو داریم در 6 بازی فقط 5 گل زدیم. تنها نکته مثبت کم گل خوردن فولاده با 2 گل خورده امار دفاعیمون خوبه بخاطر روش دفاعی که بازی میکنیم ولی این روش واسه دورهای بالاتر جواب نمیده و باید بفکر گل زدن هم باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
9
11
آقای نکونام دوست داری چجوری ازت تشکر کنم بابت همچین صعودی . کل تیم رو ترسو به بار اوردی انگار داری مقابل تیمهای اروپا بازی میکنید . ۹۰ دقیقه بازی یک حمله رو دروازه حریف نداشتن بازیکنا . یه بازی کسل کننده و تکراری .که کل بازیکنان واقعا تحت تاثیر تفکرات غلط شما قرار گرفتن . بزار تیم جنگنده باشه بزار حمله کنه بزار بازیکنا نترس باشن. بنظرم اون تیمی که ۸ گل به الغرافه زد اون باید صدر نشین بود مطمعن باش دور بعد اینجوری شانس باهات یار نمیشه آقای نکونام. بازی سپاهان با اینکه ۵ تا گل خورد و حذف شد ولی کلی بازی هیجان داشت و عین بسکتبال بود اینقدر موقعیت داشتن سپاهانیا ولی فولاد چه موقعیت گلی خلق کرد؟ شما تیمات همیشه بسته بازی میکنن اصلا مگه میخوای تیمو با این شکل بسته بازی کردن قهرمان کنی بزار تیم شجاع باشه و غولدر بازی کنه آدم کیف کنه وگرنه حتی هم قهرمان بشه فولاد با این سبک بازی بقران نمیخوایم ما . فوتبال به بازی خوب و مهیج بودنشه که آدم خاطره سازی میکنه و اوقات شادی پیدا میکنه. ببین الان چند بار داریم بهت میگیم این سبک بازی بدرد استان خوزستان نمیخوره .خواهشا دیگه اینجوری نزار بازیکنا بسته بازی کنن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
2
2
حیف پول که دارن میدن به این بازیکن اسپانیای
در ضمن فولاد خیلی ضعیف بازی کرد صددرصد مرحله بعد حذف میشه و نکونام بعد از گلی که زدن فقط دستور عقب نشینی میداد
مصطفی میناب
|
United States of America
|
۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
2
2
تبریک به همه فولادیها امانتایج قابل قبول نبود همش یه گل میزنیم به نظرمن اگه فولادنوین روهم به این مسابقات میفرستادیم دراین بازیهابیش ازپنج گل میزد
علی پاتو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
3
تبریک میگم ب ب تمام هوادارن فولاد مهم صعود بود ک صعود کردیم فولاد این سبکی رو ب سپاهان یقوط کرده ترجیح میدم
مجتبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
1
2
این تیم اگر قهرمان آسیا هم بشه باز هم برخی هواداران انتقاد میکنند. یکی امتیاز فولاد رو با الهلال مقایسه می‌کنه یکی انتظار داره فولاد مث الدحیل بازی کنه...
سوال اینه دوست داشتید جای سپاهان باشیم با این همه هزینه و بازیکن تاپ ولی تو گروهی که تیم دوم هفت امتیاز داره هم سود نکروه باشیم؟
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
1
2
فولاد فقط اقتصادی بازی میکنه چ فوتبالی چ درآمد با تمرکز دفاعی و بازی در میانه میدان و نکونام فقط دنبال نتیجه س حتی اگه ضد فوتبال باشه . بازی دفاعی یه سبک منسوخ شده س ومورد قبول کارشناسان و تماشاگران نیست . فقط حسن کار ی رزومه صعود برای سالهای بعد خواهد بود. قطعا فولاد بازی بعد دفاعی بازی خواهد کرد. باید صبر کرد و دید آیا این سبک مربیگری جواب خواهد بود . آینده معلوم خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
1
3
درسته خوشحال هستیم بابت صعود فولاد اما نباید احساسی فکر کنیم که تیم قوی بوده باید پذیرفت که قرعه فولاد سخت نبوده وتیم فولاد خیلی ضعف داره که اگر برطرف نشه بطور حتم در مراحل بالاتر تاوانش رو سخت میده.
اون جا تیم آخال نیست که ما ده نفره اون رو به سختی شکست دادیم یا الغرافه با دفاع متزلزل و ویرانگر .
اون جا الهلال و الدحیل هستن با کادرفنی با دانش و بهترین مهاجمان که در یک ثانیه میتونن نتیجه بازی رو عوض کنن و از کمترین موقعیت ها بهترین بهره رو ببرن.
نکونام نشون داده در جذب بازیکن خارجی بسیار ضعیف هست هم سال اولی که سرمربی فولاد شد در جذب مدافع اردنی فقط ضرر رو دست باشگاه گذاشت و هم بازیکن اسپانیایی که امیدوارم بعدها برای فولاد دردسر و باعث محرومیت و جریمه سنگین نشه.
امیدوارم اگر قرار بر ادامه همکاری فولاد با نکونام هست مربی خارجی هم به کادرفنی اضافه بشه چون دستیاران نکونام دانش لازم رو ندارن که بخوان به تیم کمک کنن و متاسفانه نکونام از روی رفاقت هر جا می‌ره این کادرهمراه اون هست
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
3
در بازیهای مرحله بعد ایوب باید فیکس بازی کنه تا سوتی های آغاسی رو جمع کنه. این بازیکن اسپانیایی که فوتبالش تموم شده رو هم ردش کنن بره و به جاش یه گلزن بیارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
3
تبریک به مدیریت ، بازیکنان ، کادر فنی و همه خوزستانی‌ها عزیز بابت صعود و حضور تنها نماینده ایران عزیز یعنی فولاد در ۱۶ تیم نهایی جام باشگاهای آسیا
نکات مهم جهت بهتر شدن تیم
حذف ساسان و بازیکن اسپانیایی ، جذب مهاجم زهر دار و شش دانگ ، ترمیم خط دفاعی بدلیل خوردن ۲ گل ابتدایی ، داشتن دروازه بان ذخیره خوب ، استخدام دستیار فنی کار بلد در کنار نکونام
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
2
3
سه تا بازیکن سر حال لازم داریم تو پست مهاجم نوک
سپاهان سروش رفیعی را قرضی به فولاد بدهد
نکونام در مورد واقعیت انتقال گومز به فولاد توضیح بدهد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
3
فولاد به عنوان تیم اول صعود کرد، اما تعداد گل زده ش از آخال رتبه چهارمی هم کمتر بود. نمیدونم چقدر هوادارا باید بگن تیم مشکل گلزنی داره تا مدیران و مربیان متوجه بشن.
دوم یک انتقاده. من نمیدونم کی به اینها پاس عقب به دروازه بان رو یاد داده. در این 6 بازی کلی پاس عقب دادن و اینم نتیجه ش، پاس گل در بازی آخر.
در هر صورت، فولاد صعود کرد. اما ما بازی خوزستانی و جنگندگی از این تیم ندیدیم.
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
4
دوستانی که میگن بازیکن اسپانیایی فلان و بهمان، بر چه اساسی میگید، شما چندتا بازیاش ببینید تو لیگ اسپانیا، تفکرات نکونام نابودش میکنه، این اقا تیکی تاکا بلده، نه بازیای صرفا دفاعی و بزن زیرش، سبک بازی این اقا برا تیمایی مثل الدحیل و الهلال خوبه که میخان فوتبال هجومی بازی کنن، نکونام میخاد دفاع، جنگ، باشه، فوتبال تو اولویت بعدیشه، برای بازی خوب باید معیار تمرینات براساس فوتبال تهاجمی چیده بشه، که متاسفانه تو فولاد همچین چیزی نیست
محمد طاعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
1
تبریک به همه هواداران فولاد بزرگ بابت صعود فولاد بعنوان صدرنشین گروه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها