به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

چهارمین رویارویی اسکوچیچ با السد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی برای چهارمین بار در دو سال اخیر به مصاف السد قطر خواهد رفت که دراگان اسکوچیچ هم چهارمین تقابل با السد را تجربه می کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در سال 2014 میلادی دو بار با مربیگری حسین فرکی رودرروی السد قطر قرار گرفت و پس از دو نتیجه مساوی به دلیل قانون گل زده در خانه حریف از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. فولاد در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 برای سومین بار با السد بازی کرد و در حالی که این بار دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت، به تساوی بدون گل رضایت داد.

دراگان اسکوچیچ که یک بار به عنوان سرمربی فولاد با السد روبرو شده، پیش از تیم فولاد خوزستان سابقه دو بار رویارویی با تیم السد را در کارنامه داشته است. اسکوچیچ سال 2011 میلادی وظیفه هدایت تیم النصر سعودی را در لیگ قهرمانان آسیا عهده دار بود و دو بار مقابل السد قطر قرار گرفت که یک باخت و یک تساوی به همراه داشت.

النصر با مربیگری اسکوچیچ در شهر دوحه با تک گل لی جونگ سو مدافع اهل کره جنوبی به السد باخت اما دیدار برگشت النصر و السد که در ریاض برگزار شد، به نتیجه مساوی یک بر یک انجامید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
0
اسکوچیچ این بازی را باید ببرد به امید موفقیت فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها