به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

سه باشگاه نفت، فولاد و صنعت نفت محکوم شدند

سه باشگاه نفت، فولاد و صنعت نفت محکوم شدند

خوزستان اسپورت- سه باشگاه لیگ برتری فوتبال خوزستان در پی شکایات بازیکنان سابق تیم‌هایشان محکوم شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص شکایات بازیکنان و مربیان از تیم‌های قبلی خود اعلام شد و بر اساس این شکایات سه باشگاه فولاد خوزستان، صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان محکوم به پرداخت مبالغ مورد مطالبه شدند.

آرای صادره از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص سه تیم خوزستانی به شرح زیر است:

* در پرونده شکایت شروین بزرگ لفمجانی از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 97 میلیون و 10 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* با توجه به شکایت محمد قریشی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 43 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت سجاد جعفری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 120 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 68 میلیون و 26 هزار و 900 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* با توجه به شکایت جواد برزکار از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت 315 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و 877 هزار و 900 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 35 میلیون ریال قرار رد صادر شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
3
2
شروین بزرگ داخل فولاد بود هیچ کار مثبتی انجام نداد حکایت همین بازیکن جدید اسپانیای فولاد هستش که همین آقا هم چند وقت دیگه شکایت میکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها