به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

عصبانیت منصوریان از وضعیت ورزشگاه تختی آبادان

عصبانیت منصوریان از وضعیت ورزشگاه تختی آبادان

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مصاحبه‌ای با رسانه این باشگاه از شرایط ورزشگاه تختی آبادان انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بگذارید در همین ابتدا از هواداران عزیزمان یک خواهش داشته باشم که این مرتبه هم مثل دفعات قبل پشت باشگاه، من، کادر فنی‌ و بازیکنانمان باشند و بدانند با تصمیمات خلق الساعه که آقایان می‌گیرند صنعت نفت ضرر می‌کند. متاسفانه مسئولان استان استادیوم ما را محله برو و بیا کرده‌اند و هر چه فوتبال در هر سطحی است را در آن برگزار می‌کنند. اینطور که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

سرمربی صنعت نفت که از این اتفاق بسیار ناراحت بود صحبت خود را اینگونه ادامه داد:  ما از ابتدا می‌دانستیم‌ صنعت نفت مشکلات مالی دارد اما آن را با جان و دل خریدیم و درون خانواده خودمان حل می‌کنیم. اما این تصمیمی که می‌گیرند و تمام مسابقات استان خوزستان را به آبادان می‌آورند به ضرر ما و تیم است که به دنبال ارائه فوتبال روی زمین هستیم. امروز به اتفاق کادر فنی از چمن استادیوم تختی دیدن کردیم و زمین مثل فرش ما رو نابود کرده‌اند .

منصوریان در ادامه گفت: همینجا اعلام می‌کنم اگر مسابقه دیگری جز بازی نفت در زمین استادیوم تختی برگزار شود، من و کادرم از اینجا می‌رویم و دیگر کار نخواهیم کرد. زمین چمن خوبی که شهر دارد یکی از معدود دارایی‌های با ارزش صنعت نفت است و با این تصمیمات رای به نابودی آن داده می‌شود.

وی در پایان گفت: از مسئولین خواهش می‌کنم با بهانه‌هایی مثل مسائل امنیتی روی باشگاه و‌ مدیرعامل فشار نگذارند تا به زور زمین ما را در اختیار بگیرند. ما همه اینجا برای فوتبال دور هم جمع شده‌ایم و به دنبال کار کردن در دنیای ورزش هستیم و نه چیز دیگر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
3
جالبه چند هفته قبل که زمین رو دادن به استقلال ملاثانی بازی کرد رسانه رسمی باشگاه صنعت از کاری که کرده چقد تعریف و تمجید و تشکر میکرد حالا چی شد یهویی ؟؟
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
5
کسی دلش به حال ابادان و مردمش و فوتبالش نمیسوزه ابادانیا همچنان جنگ زده و اواره ومظلوم
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
5
بی هیچ تردیدی انجام پیوسته مسابقات فوتبال سایر تیمها در استادیوم اختصاصی باشگاه صنعت نفت آبادان کیفیت زمین استادیوم را بشدت پایین میاره تعارف را بایستی کنار گذاشت چون زیان استفاده نامعقول از استادیوم تختی آبادان بشهر وتیم ومردم آبادان میرسه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
2
اولا در اینکه باید از زمین چمن محافظت بشه و زمین رو نباید به تیمهای دیگر بدن کاملا با این حرف موافقم .
اما بقول اقا حمید چرا یهویی اقایون تازه یادشون اومد اعتراض کنن بخاطر اینکه نتایج اخیر صنعت بد بوده 4 تا از سپاهان خوردیم بعدش هیچ توجیه فنی نداشتن پس با این بحثها میخان حواس هواداران رو از نتایج پرت کنن تا کسی سوال نکنه چرا 3 بازی اخر از 9 امتیاز فقط 1 امتیاز گرفتیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها