به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

محکومیت باشگاه نفت مسجدسلیمان در سه پرونده

محکومیت باشگاه نفت مسجدسلیمان در سه پرونده

خوزستان اسپورت- باشگاه نفت مسجدسلیمان در سه پرونده مالی محکوم به پرداخت مطالبات شاکیان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و براساس اعلام فدراسیون فوتبال، آرای کمیته وضعیت در خصوص چندین پرونده صادر شد و باشگاه نفت مسجدسلیمان در پی شکایت سه نفر از بازیکنان و مربیان سابقش محکوم به پرداخت مطالبات شاکیان گردید.

در سه رای صادره از سوی کمیته وضعیت آمده است:

* در پی شکایت مهدی ایزدی از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 810 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 17 میلیون و 658 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 680 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* پیرو شکایت حنیف عمران‌زاده از باشگاه نفت مسجدسلیمان، وی خواستار مطالبه 800 میلیون ریالی شد که پس از بررسی پرونده، این باشگاه به پرداخت 590 میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* همچنین باشگاه نفت مسجدسلیمان بابت درخواست مطالبه فردین رابط به مبلغ یک میلیارد و 980 میلیون ریال، محکوم به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 395 میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
1
4
روز اول گفتیم جذب فردین رابط بازیکن قرضی بغیر از ضرر هیچی واسه تیم نداره از لحاظ فنی که صفر بود بعدش میره شکایت میکنه علیه باشگاه. یا حنیف عمران زاده بی لیاقت که یکماه با محمود فکری اومد 6 تا باخت اوردن و حالا طلبکار هم شده . مهدی ایزدی هم اصلا در حد لیگ دسته دوم نبود چه برسد به لیگ برتر .
چقد گفتیم این شمالیها در حد تیم نفت مسجدسلیمان نیستند ولی دلالهای باشگاه نفت بخصوص اون معاون دلال که اخراج شد فقط بفکر منافع شخصی بودن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
سلام برادر متعصب وبزرگوارم راستش رابخوای اشکال و ایراد ازمسئولین ومدیرانی است که بر احساسات گروهی اندک موج سواری کردند همان روزها که افرادی اندک بازیکنان خوزستانی را مورد انواع تهمت وانگ قرار میدادن همانها میگفتند بازیکنان شمالی بهترین دنیا هستن گاهی باید بخود رجوع کنیم و مقصر را دیگران ندانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
2
مسولین بازی با تراکتور باید با تماشاگر باشد کوتاهی نکنید از العان تلاش کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها