به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

نقی‌زاده: نفت‌ مسجدسلیمان در لیگ می‌ماند

نقی‌زاده: نفت‌ مسجدسلیمان در لیگ می‌ماند

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در تلاش هستیم تا تیم در لیگ بماند و مطمئنا این مهم رقم می‌خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، میثم نقی‌زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه پس از چند هفته نتیجه نگرفتن در بازی مقابل ذوب آهن موفق شدیم به برد برسیم و در جدول نیز یک پله صعود داشته باشیم.

وی با اشاره به اردوی این تیم در تهران، گفت: شرایط تیم در جال حاضر بسیار خوب است و خیلی خوبی تمرین می‌کنیم. ما در تلاش هستیم تا نفت در لیگ بماند و مطمئنا این مهم رقم می‌خورد.

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره علت ناکامی این تیم در لیگ بیست و یکم، گفت: عدم نتیجه گیری می‌تواند علل مختلفی داشته باشد و به نظر من دو سرمربی قبلی تیم و حتی مدیریت گذشته زحمت کشیدند اما برخی مواقع در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که نمی‌تواند نتیجه گرفت ولی مطمئنم از این به بعد با تلاشی که ادامه خواهد داشت به نتایج خوبی می‌رسیم تا از سهمیه خوزستان در لیگ برتر محافظت کنیم.

وی تاکید کرد: همت و انگیزه برای نگه داشتن تیم نفت در لیگ در بازیکنان و تمام مجموعه تیم وجود دارد و ناامید نیستیم و شرایط جدولی تاثیری در انگیزه ما ندارد زیرا شش بازی باقی مانده است و امیدواریم با کسب امتیازات کافی در لیگ بمانیم.

نقی‌زاده همچنین درباره کار با رضا مهاجری، گفت: با او قبلا در شهر خودرو کار کرده‌ام و مربی فنی است. او در تلاش است تا تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم به همین صورت شود.

وی درباره حضور تماشاگران در استادیوم‌ها نیز عنوان کرد: دوست دارم هواداران تمام تیم‌ها به استادیوم‌ها بیایند. واقعا بازی بدون هواداران جذابیت خاصی ندارد. در مسجدسلیمان نیز هواداران مهربان و علاقه مندی داریم که به خوبی از نفت حمایت می‌کنند و امیدوارم شاهد حضورشان در ورزشگاه خانگی مان باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره جوانی این تیم و نداشتن ستاره و تاثیر آن در نتایج نفت، گفت: این موضوع نمی‌تواند از دلایلی عدم نتیجه گیری تیم باشد زیرا خیلی از تیم‌های بزرگ بیشترین ستاره هم داشته‌اند اما نتیجه نگرفتند. در فوتبال تیم بودن مهم است تا بتوانی نتیجه بگیری. بازیکنان ما جوان هستند اما از نظر فنی کیفیت بالایی دارند و مطمئنم این بازیکنان در آینده در تیم های بزرگ بازی خواهند کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
0
2
انشااله تراکتور رو در م سلیمان قیچی خواهید کرد و نفت بزرگ در لیگ میماند. با همت وپشتکار همه عوامل تیم در لیگ برتر خواهند ماند
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
1
برای شکست تیمی مثل ترکتور بایستی یک بازی بدون اشتباه ومحکم و بسیاربسیار صبورانه ومنطقی وپرتلاش انجام داد درمقابل تیمی چون ترکتور احساسی بودن برابر با شکست است تیم باید فرامین سرمربی را مو به مو عمل کند انشالله با همدلی نماینده شایسته خوزستان درلیگ بماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
مسولین تلاش کنید بازی با تراکتور خیلی مهمه تماشاگر باشد
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
0
0
ما برای شما فریاد میزنیم شما برای ما بجنگید
به امید برد نفت برابر ترکتور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها